×

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: لزوم برخورد قاطع با قاچاق سازمان یافته مفسدان اقتصادی

  • کد نوشته: 36314
  • ۱۳۹۷-۰۶-۲۵
  • 223 بازدید
  • ۰
  • نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد دستگاه ها امنیتی با قاچاق سازمان یافته توسط مفسدان و مخلان امنیت اقتصادی جامعه شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، ولی داداشی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با تاکید بر اینکه با قاچاق کالا در سراسر کشور باید برخورد جدی […]

    نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: لزوم برخورد قاطع با قاچاق سازمان یافته مفسدان اقتصادی
  • نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد دستگاه ها امنیتی با قاچاق سازمان یافته توسط مفسدان و مخلان امنیت اقتصادی جامعه شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، ولی داداشی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با تاکید بر اینکه با قاچاق کالا در سراسر کشور باید برخورد جدی و سریع شود، اظهارکرد: قاچاق های سازمان یافته بسیار بزرگ توسط مفسدان اقتصادی با تریلی های حمل بار در سطح کشور انجام شده و این در حالی است که در برخی موارد به قاچاق های بسیار کوچک توجه بیشتری می شود.

    وی با اشاره به بازار و وضعیت اقتصادی موجود در شهرستان آستارا، گفت: بازار یکی از مولفه های مهم آستارا است و مردم این شهرستان از طریق بازار و حضور گردشگران امرار معاش می کنند.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه آستارا از حساسیت های خاصی برخوردار است، افزود: نیروی انتظامی در مواقع سخت و بحرانی همواره حامی مردم بوده و خواهد بود.

    داداشی با تاکید بر اینکه آستارا به عنوان یک شهرستان مرزی و توریستی مشمول قانون قاچاق کالا نیست، اظهار کرد: متاسفانه در تصویب قانون قاچاق کالا در مجلس هشتم شهرهای مرزی دیده نشده اند.

    وی ادامه داد: در شهرستان های آستارا اشتغال، صنعت و کشاورزی وجود ندارد و ضروری است که از آنها حمایت هایی خاص و لازم شود.

    منبع: مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36314

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *