×

نماینده آستانه اشرفیه: اعتراضات اخیر فرصتی برای شنیدن دغدغه‌های مردم بود

  • کد نوشته: 27266
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۴
  • 170 بازدید
  • ۰
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان با ابراز اینکه خروجی کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس کاهش فشار اقتصادی بر مردم است، گفت: اعتراضات اخیر فرصتی برای شنیدن دغدغه‌های مردم بود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمدحسین قربانی امشب در دیدار مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی‌فقیه در گیلان به لایحه بودجه ۹۷ دولت […]

    نماینده آستانه اشرفیه:  اعتراضات اخیر فرصتی برای شنیدن دغدغه‌های مردم بود
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان با ابراز اینکه خروجی کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس کاهش فشار اقتصادی بر مردم است، گفت: اعتراضات اخیر فرصتی برای شنیدن دغدغه‌های مردم بود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمدحسین قربانی امشب در دیدار مجمع نمایندگان استان با نماینده ولی‌فقیه در گیلان به لایحه بودجه ۹۷ دولت در مجلس اشاره داشت و اظهار کرد: دولت لایحه بودجه را در یک فرصت خوب و قانون‌مند در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار داده است و نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق سخت مشغول بررسی لایحه هستند.

    وی افزود: همه در تلاش هستند تا خروجی کمیسیون تلفیق و صحن علنی کاهش فشار بر روی مردم علی‌الخصوص در حوزه اقتصادی باشد.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشاورزان استان گفت: امروزه موضوع چای و برنج جزء اولویت‌های کشاورزان هستند و همگی در این دو حوزه دغدغه دارند.

    نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز استان گیلان گفت: جلساتی با حضور مسئولین برنامه‌وبودجه استان، نمایندگان گیلان، دانشگاهیان و اصحاب نظر در سازمان برنامه‌وبودجه کشور تشکیل‌شده تا سند چشم‌انداز توسعه استان گیلان تدوین شود و در پی آن مشکلات و معضلاتی که در مقابل پیشرفت استان وجود دارد رفع شود.

    نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات مردمی و مدیریت صحیح آن در استان و کشور خاطرنشان کرد: ناآرامی‌های اعتراضات اخیر الحمدالله در گیلان به‌خوبی مدیریت‌شده و ما کمترین آسیب اجتماعی را در گیلان داشته‌ایم.

    قربانی با تقدیر از مردم به جهت حضور به‌موقع آن‌ها درصحنه گفت: مردم استان به‌موقع و به‌جا در فضای اجتماعی و سیاسی ناآرامی‌های اخیر شرکت کردند که نشان از آگاهی و بصیرت آن‌ها دارد و این صحنه باید تداوم داشته باشد.

    وی بابیان اینکه باید صدای مردم را شنید و اقدامات درخور در راستای آن‌ها انجام داد، گفت: اعتراضات اخیر فرصتی برای همه مسئولین بوده تا صدای مردم را واضح بشنوند البته ما همگی اعتقادداریم صفوف مردم معترض از افرادی که قصد آشوب و مخل آسایش دارند جدا هست/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27266

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *