×

نماینده آستانه اشرفیه: دولت تکلیف پل کابلی آستانه‌اشرفیه را مشخص کند

  • کد نوشته: 45639
  • ۱۳۹۸-۰۲-۲۲
  • 294 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پل کابلی آستانه از دولت خواست تا تکلیف افکار عمومی را نسبت به این پل کابلی در گیلان مشخص کند. به گزارش گیل و دیلم، محمدحسین قربانی عصر دیروز در دومین نشست شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به […]

    نماینده آستانه اشرفیه: دولت تکلیف پل کابلی آستانه‌اشرفیه را مشخص کند
  • نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پل کابلی آستانه از دولت خواست تا تکلیف افکار عمومی را نسبت به این پل کابلی در گیلان مشخص کند.

    به گزارش گیل و دیلم، محمدحسین قربانی عصر دیروز در دومین نشست شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به سهم اندک آستانه‌اشرفیه از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به گیلان اظهار کرد: پل آستانه‌اشرفیه از مطالبات اصلی و اساسی شهروندان آستانه‌اشرفیه است اما تکمیل آن تعیین تکلیف نشده است.

    وی با بیان اینکه در دور نخست سفر روحانی به گیلان قرار بود ۶ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پل کابلی آستانه‌اشرفیه اختصاص باید افزود: در حال حاضر هفت میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پلی که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اختصاص‌یافته اما هنوز ابلاغ نشده و باید دولت تکلیف افکار عمومی را نسبت به وضعیت این پل مشخص کند.

    نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی اتمام راه‌آهن و ادامه احداث بزرگراه در حوزه رودبار را از دست آورد مطلوب دولت در گیلان برشمرد و گفت: دولت در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به گیلان باید پروسه زمانی اتمام پروژه‌ها را مشخص کند.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به وجود خطرات فراوان در جاده‌های کیاشهر به دستک و انبره سر تصریح کرد: وجود جاده‌های بسیار خطرناک در برخی معابر ازجمله شهرستان آستانه‌اشرفیه موجب شده تا آمار تلفات جاده‌ای در استان گیلان به‌شدت افزایش پیدا کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45639

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *