×

نماینده آستانه اشرفیه: سهم مردم گیلان از گردشگری تنها تحمل زباله مسافران است/ سلامت مردم گیلان در تیررس شیرابه زباله‌ها

  • کد نوشته: 37556
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۴
  • 218 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه سهم مردم گیلان از گردشگری تنها تحمل زباله مسافران است،گفت:شیرابه زباله‌ها سلامت مردم گیلان را هدف گرفته است. به گزارش گیل و دیلم ،محمدحسین قربانی در گفت‌وگویی درباره وضعیت گردشگری وآلودگی ناشی از زباله‌ها در استان گیلان، گفت: استان گیلان بطور تقریبی دارای جمعیتی بالغ بر ۲/۵ میلیون […]

    نماینده آستانه اشرفیه: سهم مردم گیلان از گردشگری تنها تحمل زباله مسافران است/ سلامت مردم گیلان در تیررس شیرابه زباله‌ها
  • عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه سهم مردم گیلان از گردشگری تنها تحمل زباله مسافران است،گفت:شیرابه زباله‌ها سلامت مردم گیلان را هدف گرفته است.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمدحسین قربانی در گفت‌وگویی درباره وضعیت گردشگری وآلودگی ناشی از زباله‌ها در استان گیلان، گفت: استان گیلان بطور تقریبی دارای جمعیتی بالغ بر ۲/۵ میلیون نفر است و این در حالی است که درحدود ۶ الی ۸ میلیون مسافر در شرایطی وارد استان گیلان می‌شوندکه متاسفانه نه تنها درآمدی از گردشگری نصیب استان گیلان نمی‌شود بلکه مردم این دیار می‌بایست،حجم بالای زباله‌ها را نیز در این استان سرسبز را تحمل کنند.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان گیلان با توجه به جاذبه های گردشگری و اقتصادی دارد اما متاسفانه از منظر گردشگری هیچ نوع درآمدی برای مردم ندارد و مردم تنها شاهد افزایش حجم زباله ها بر اثر سفر مسافران به گیلان هستند.

    *سوزاندن زباله‌های بیمارستانی عاملی برای دامن زدن به گسترش آلودگی

    *مدیریت پسماند و فاضلاب درخواست ویژه دولت از مجمع نمایندگان استان گیلان

    وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان گیلان یک درخواست مهم و ویژه از دولت دارد، آن هم بر طرف کردن مدیرت پسماند و فاضلاب است تصریح کرد: به دلیل بالا بودن آبهای سطحی،فاضلاب استان گیلان وارد انهار،رودخانه ها، تالابها می‌شود که این امر به شدت سلامت مردم رابه خطر می‌اندازد.

    *بهبود شرایط مدیریت پسماند و فاضلاب استان گیلان نیازمند ایجاد زباله سوز است

    وی ادامه داد: بهبود شرایط مدیرت پسماند وفاضلاب استان گیلان نیازمند ایجاد زباله سوز است و این در حالی است که استان گیلان به دوعدد زباله سوز ۴۰۰ هزار تنی در حوزه شرق و غرب و ۶۰۰ هزار تنی در مرکز استان نیازمند است تا بتواند وضعیت زباله‌ها را در استان گیلان را ساماندهی کند تا بتوان شاهد افزایش سرانه سلامت در استان گیلان باشیم.

    قربانی افزود: با ساماندهی زباله ها در استان گیلان می‌توان بابرنامه ریزی کاربردی صنعت گردشگری را همسو با پاکسازی زباله ها نیز ساماندهی کرد تا بتوان علاوه برایجاد اشتغال زایی برای بسیاری از افراد نیز تولید درآمد کرد.

    *سهم مردم گیلان از گردشگری تنها تحمل زباله مسافران است

    عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه سهم مردم گیلان از گردشگری تنها تحمل زباله مسافران است یادآورشد:

    شیرابه زباله ها سلامت مردم گیلان را هدف گرفته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37556

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *