×

نماینده بندرانزلی تاکید کرد: بانک‌ها در افزایش کیفیت تولید نقش مهمی دارند

  • کد نوشته: 30662
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۲
  • 171 بازدید
  • ۰
  • نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بانک‌ها در افزایش کیفیت تولید بر لزوم خارج شدن تولیدات داخل از انحصارگرایی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حسن خسته بند شامگاه با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها با تولیدکنندگان در جهت تحقق شعار سال اظهار کرد: با کنار نشستن […]

    نماینده بندرانزلی تاکید کرد: بانک‌ها در افزایش کیفیت تولید نقش مهمی دارند
  • نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بانک‌ها در افزایش کیفیت تولید بر لزوم خارج شدن تولیدات داخل از انحصارگرایی تاکید کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، حسن خسته بند شامگاه با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها با تولیدکنندگان در جهت تحقق شعار سال اظهار کرد: با کنار نشستن و نظاره‌گر بودن بانک‌ها نمی‌توان از کالای ایرانی حمایت کرد.

    وی با تاکید بر اینکه همه بانک‌ها باید کمک کنند تا تولیدکنندگان خود را به‌روز کنند افزود: بانک‌ها در بروز کردن فناوری‌های عرصه تولید و کیفیت آن نقش به سزایی دارند و باید عملاً وارد میدان شوند.

    نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولیدکننده ایرانی نباید محصولی تولید کند که مصرف‌کننده متضرر شود گفت: برخی از عرصه‌های تولید همچون خودروسازی در کشور نیازمند توسعه در فناوری و ارتقا کیفیت است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره بر انحصاری بودن صنعت خودروسازی و لزوم خروج از این وضعیت بیان کرد: نباید به بهانه تولید داخلی بودن خودروسازان به جان و مال مردم بیفتند و به آن‌ها ضربه وارد کنند.

    خسته بند بر خودداری کردن تولیدکنندگان از شعار سال تاکید کرد و گفت: نباید تولیدکنندگان محصولی بی‌کیفیت بسازند و به بهانه اینکه تولید داخل است نارضایتی مردم را فراهم کنند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30662

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *