×

نماینده تالش : بازسازی ورزشگاه پوریای ولی تالش با جدیت ادامه دارد

  • کد نوشته: 67378
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۴
  • 197 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی و تجهیز ورزشگاه پوریای ولی تالش، با وجود کارشکنی‌ها و کم‌کاری‌های گذشته، با جدیت پیگیری می‌شود و به زودی به سرانجام خواهد رسید. به گزارش گیل و دیلم ،حسن محمدیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال چوکا در […]

    نماینده تالش : بازسازی ورزشگاه پوریای ولی تالش با جدیت ادامه دارد
  • نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی و تجهیز ورزشگاه پوریای ولی تالش، با وجود کارشکنی‌ها و کم‌کاری‌های گذشته، با جدیت پیگیری می‌شود و به زودی به سرانجام خواهد رسید.

    به گزارش گیل و دیلم ،حسن محمدیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال چوکا در لیگ دسته یک کشور را نماد تالش و امید مردم در عرصه ورزش دانست و گفت: در تحقق خواسته بحق تالشی ها مبنی بر تکمیل و تجهیز ورزشگاه و موفقیت تیم چوکا کوتاه نخواهیم آمد.

    وی یکی از خواسته های مهم مردم تالش را استانداردسازی ورزشگاه پوریای ولی عنوان کرد و گفت: استانداردسازی این ورزشگاه پس از صعود تیم چوکا به لیگ دسته یک مطرح شد و پس از بازدید نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه ، از  استاندارد نبودن طول زمین ایراد گرفته شد.

    وی تنها راه افزایش طول زمین را  اضافه کردن راه ورودی اداره جهاد کشاورزی به ورزشگاه عنوان کرد و گفت: برای تامین راه جهاد کشاورزی نیز باید از ساختمان مجاور تحت پوشش منابع طبیعی استفاده شود که پس از انجام مقدمات کار و موافقت مسئولان شهرستان و نشست های پیاپی با مسئولان استانی، موافقت لازم برای تصمیم گیری نهایی اخذ شده است.

    محمدیاری گفت: برای تامین اعتبار این طرح نیز، جلسات متعددی با معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر ورزش و جوانان و رئیس بنیاد مسکن کشور برگزار شد و موافقت تامین حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار گرفته شد و  ۵۰ میلیارد ریال را بنیاد مسکن و ۳۰ میلیارد ریال را وزارت ورزش و جوانان متقبل شدند.

    وی ادامه داد: اخذ زمین برای این پروژه از دو سازمان، از نظر لیگ نشدنی و پیچیده بود اما در حال حاضر پیمانکار شروع به کار کرده و به دنبال تامین چمن برای زمین است.

    نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: جایگاه خبرنگاران، رختکن و نورافکن ها باید تجهیز شود و پیگیر خرید زمینی در ضلع شمالی ورزشگاه هستیم تا ورزشگاه کاملا استاندارد شود و در حال حاضر طول چمن تا دیوار ساختمان جهاد کشاورزی رسیده است و دیگر راهی برای افزایش آن نداریم.

    وی با اشاره به انتقاد برخی افراد از کندی اجرای پروژه ورزشگاه پوریای ولی در مقایسه با ورزشگاه آستارا گفت: ورزشگاه آستارا فقط مشکل جایگاه و رختکن داشت و اجباری به تملک زمین دیگر و خاکبرداری دوباره و ساخت دیوار بتنی نداشت. 

    محمدیاری افزود: مردم تالش یک استادیوم مجهز و کامل را در شهر خواهند داشت و در پروژه پوریای ولی، یک روز تعلل نشده و منتقدان به خودشان زحمت داده و از نزدیک روند اجرای پروژه را مشاهده کنند که بدون تعطیلی در حال انجام است و مسئولان پای کار هستند.

    ورزشگاه پوریای ولی تالش معروف به قلعهٔ عقاب‌ها، ورزشگاهی چند منظوره با ظرفیت ۱۰ هزار نفر با قدمتی بیش از نیم قرن به عنوان ورزشگاه خانگی تیم فوتبال چوکا در بلوار شکردشت قرار دارد و تعدادی از هیئت‌های ورزشی شهرستان تالش در حریم این مجموعه ورزشی بنا شده ‌است.

    تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=67378

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *