×

نماینده رشت در مجلس: دستگاه ها دیدگاه افزایش بودجه مربوطه را کنار بگذارند

  • کد نوشته: 24561
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۱
  • 77 بازدید
  • ۰
  • نماینده رشت در مجلس گفت: دستگاه ها باید در چارچوب ماموریت و بودجه خاص خود کار تعریف کنند و دیدگاه افزایش بودجه مربوطه را کنار بگذارند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر محمدصادق حسنی در جلسه شورای اداری استان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به موضع گیری های اخیر درباره برجام، اظهار […]

    نماینده رشت در مجلس: دستگاه ها دیدگاه افزایش بودجه مربوطه را کنار بگذارند
  • نماینده رشت در مجلس گفت: دستگاه ها باید در چارچوب ماموریت و بودجه خاص خود کار تعریف کنند و دیدگاه افزایش بودجه مربوطه را کنار بگذارند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر محمدصادق حسنی در جلسه شورای اداری استان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به موضع گیری های اخیر درباره برجام، اظهار کرد: دولت با برجام به دنبال شکوفایی اقتصاد بود، اما دشمن نشان داد که چقدر از ما هراس دارد.

    نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت کشور باید براساس چارچوب اقتصاد مقاومتی تغییر کند، افزود: با تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ نیازی به کسی نداریم. در واقع نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته نشان داده که تحریم ها بی اثر است و ما ملتی متکی به خود هستیم.

    وی با بیان اینکه در فصل بودجه ریزی هستیم، تصریح کرد: باید توان مالی دولت را در نظر بگیریم، زیرا سیستم مدیریتی ما هزینه ای است و عادت کردیم به منابع دولتی وابسته باشیم لذا باید این نگرش را تغییر دهیم و کارمحور باشیم.

    حسنی اضافه کرد: دستگاه ها باید در چارچوب ماموریت و بودجه خاص خود کار تعریف کنند و دیدگاه افزایش بودجه مربوطه را کنار بگذارند. همچنین ادارات کل به دنبال جذب بودجه از وزارتخانه ها باشند. نمایندگان استان در مجلس نیز به جذب بودجه برنامه های تعریف شده کمک خواهند کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24561

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *