×

نماینده رشت مطرح کرد: اداره کشور با قیمت یک سوم شده نفت معجزه دولت روحانی است

  • کد نوشته: 14993
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۶
  • 216 بازدید
  • ۰
  • عضو فراکسیون امید گفت: با توجه به کاهش قیمت نفت به یک سوم قیمت این که امروز کشور با قحطی مواجه نشده است از معجزات دولت روحانی است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمد صادق حسنی در تشریح عملکرد اقتصادی دولت یازدهم گفت: اگر نفت در دولت گذشته با چنین کاهش قیمتی مواجه […]

    نماینده رشت مطرح کرد: اداره کشور با قیمت یک سوم شده نفت معجزه دولت روحانی است
  • عضو فراکسیون امید گفت: با توجه به کاهش قیمت نفت به یک سوم قیمت این که امروز کشور با قحطی مواجه نشده است از معجزات دولت روحانی است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمد صادق حسنی در تشریح عملکرد اقتصادی دولت یازدهم گفت: اگر نفت در دولت گذشته با چنین کاهش قیمتی مواجه بود کشور دچار بحران شدید و قحطی زدگی می شد.

    حسنی با بیان اینکه در بحث های سیاسی و دیگر بخش ها کم و کاستی هایی وجود دارد، افزود: امروز اما در کشور فضایی از نظر سیاسی ایجاد شده که مردم با خیالی آسوده وارد فضای انتخاباتی می شوند و این را چه در انتخابات گذشته‌ مجلس و چه در روند ثبت نام انتخابات شورای شهر مشاهده کردیم.

    نماینده عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: این دولت در مرحله اول از سال ۹۲ در مرحله آواربرداری بود و مرحله دوم کار دولت روحانی انشالله از سال ۹۶ مرحله سازندگی خواهد بود.

    حسنی درباره ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تنها به گفتن این جمله بسنده می کنم که فرق نجیب و نانجیب دارد مشخص می شود.

    منبع:ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14993

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *