×

نماینده فومن و شفت در مجلس: احیای اقتصاد نظام ما توسط مالیات است

  • کد نوشته: 18581
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۳
  • 74 بازدید
  • ۰
  • نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احیای اقتصاد نظام ما توسط مالیات است،گفت:امید داریم که این احساس وظیفه در همه باشد تا مالیات خود را پرداخت نمایند و شاهد شکوفایی کشور عزیزمان ایران باشیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،حجت الاسلام والمسلمین افتخاری در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان […]

    نماینده فومن و شفت در مجلس: احیای اقتصاد نظام ما توسط مالیات است
  • نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احیای اقتصاد نظام ما توسط مالیات است،گفت:امید داریم که این احساس وظیفه در همه باشد تا مالیات خود را پرداخت نمایند و شاهد شکوفایی کشور عزیزمان ایران باشیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،حجت الاسلام والمسلمین افتخاری در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان،با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص مالیات،اظهار کرد:براساس نظر رهبری مالیات یک امر الزامی و شرعی است و در جامعه اسلامی،دولت در صورتی که لازم بداند بر طبق قانون باید از درآمدها مالیات بگیرد و لذا کسانی که فرار مالیاتی دارند، مرتکب جرم شده اند.

    نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی پرداخت به موقع مالیات را سبب ایجاد رفاه اجتماعی بیشتر دانست و افزود:مالیات علاوه بر اینکه یکی از مهمترین منابع مخارج دولت است،یکی از مهمترین ابزارهای سیاسی و موثر در برقراری ثبات اقتصادی،تخصیص مجدد منابع اقتصادی و تعدیل نابرابری درآمد است.

    وی با بیان اینکه احیای اقتصاد نظام ما توسط مالیات است،گفت:امید داریم که این احساس وظیفه در همه باشد تا مالیات خود را پرداخت نمایند و شاهد شکوفایی کشور عزیزمان ایران باشیم.

    محمدرضا محسنی،فرماندار شفت نیز در این دیدار، با بیان اینکه هزینه دولت در همه کشورهای دنیا از مالیات تامین می شود، تصریح کرد:نظام مالیاتی چیز خوبی است، به شرط اینکه بتوانیم درست مالیات بگیریم.

    وی افزود:اگر بتوانیم از ظرفیت های مالیاتی به درستی استفاده کنیم و برنامه درست مالیاتی را در همه سطوح و برای همه اقشار و با نظارت کافی ایجاد نماییم. نظام مالیاتی درستی خواهیم داشت، در غیر این صورت ما می توانیم بگوییم فقط کارمندان بهترین مودیان خواهند بود.

    جواد انوری،مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان نیز در ادامه،با بیان اینکه مالیات یکی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد:یکی از راه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی،کاهش وابستگی به درآمدهای حاصل از فروش نفت و تکیه دولت بر درآمدهای مالیاتی است.

    وی با اشاره به نقش نظام مالیاتی پویا در تحقق اقتصاد مقاومتی،تصریح کرد:اصلاح قانون مالیات های مستقیم، اجرای طرح جامع مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده سه پروژه بزرگ و مهم سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18581

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *