×

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس: واحد سوختگی در بیمارستان لاهیجان راه اندازی می شود

  • کد نوشته: 70989
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۷
  • 63 بازدید
  • ۰
  • نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، از تخصیص اعتبار هشت و نیم میلیارد تومانی جهت احیای دو بیمارستان تعطیل شده لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال راه اندازی یک واحد سوختگی در لاهیجان هستیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رسول فرخی در حاشیه بازدید فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی از امکانات […]

    نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس:  واحد سوختگی در بیمارستان لاهیجان راه اندازی می شود
  • نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، از تخصیص اعتبار هشت و نیم میلیارد تومانی جهت احیای دو بیمارستان تعطیل شده لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال راه اندازی یک واحد سوختگی در لاهیجان هستیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رسول فرخی در حاشیه بازدید فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی از امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: شهرستان لاهیجان قطب درمان شرق گیلان محسوب می شود.

    وی از تخصیص اعتبار هشت و نیم میلیارد تومانی جهت احیای دو بیمارستان تعطیل شده لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال راه اندازی یک واحد سوختگی در لاهیجان هستیم که علاوه بر این شهرستان، شرق گیلان را پوشش دهد.

    نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از ارتش جمهوری اسلامی خواست هم در حوزه های مرتبط با کرونا و هم سایر حوزه های بهداشتی به لاهیجان و سیاهکل کمک کند و یادآور شد: اقدامات ارتش در روزهای کرونایی بسیار خوب و ویژه بود.

    فرخی، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی توانسته کمبودهای بهداشتی و درمانی کشور را در سطح استان ها جبران کند، گفت: ارتش حاصل نظام و ملت است و مردم قدردان اقدامات ارتش به ویژه در رشت و غرب گیلان هستند. امیدواریم به زودی شاهد اقدامات بهداشتی ارتش در لاهیجان و سیاهکل نیز باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70989

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *