×

نماینده لنگرود: بیمه خسارت سال گذشته چایکاران هنوز پرداخت نشده است

  • کد نوشته: 45208
  • ۱۳۹۸-۰۲-۰۶
  • 190 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس گفت: بیمه خسارت سال گذشته چایکاران هنوز پرداخت نشده است که این امر موجب دلسردی چایکاران از ادامه فعالیت می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ،مهرداد لاهوتی عصر امروز در سومین جلسه کمیته چای در رشت با بیان اینکه جلساتی از این دست در رفع مشکلات موجود در […]

    نماینده لنگرود: بیمه خسارت سال گذشته چایکاران هنوز پرداخت نشده است
  • عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس گفت: بیمه خسارت سال گذشته چایکاران هنوز پرداخت نشده است که این امر موجب دلسردی چایکاران از ادامه فعالیت می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مهرداد لاهوتی عصر امروز در سومین جلسه کمیته چای در رشت با بیان اینکه جلساتی از این دست در رفع مشکلات موجود در حوزه چای موثر است اظهار داشت: یکی از نتایج خوب این جلسات حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای واردات چای بود.

    عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید بگذاریم که فضای رقابتی بین چایکاران ازبین برود گفت: در صورت از بین رفتن فضای رقابتی، تولید چای با کیفیت و مرغوب کاهش می‌یابد که این به نفع مصرف کنندگان نیست.

    وی با تأکید بر اینکه تولید محصول با کیفیت به نفع چایکاران نیز است تصریح کرد: در بازدید از برخی کارخانه‌های چای متوجه شدم که برخی کارخانه داران شرط گذاشتند که اگر چایکاران محصول خوب و با کیفیتی به آنان ارائه دهند، آن را با قیمت بسیار خوبی از آنان بخرند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45208

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *