×

نماینده مردم آستانه اشرفیه،خبر داد: تشکیل فراکسیون هلال‌احمر در مجلس شورای اسلامی

  • کد نوشته: 31529
  • ۱۳۹۷-۰۲-۲۱
  • 167 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون هلال احمر در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ۱۴۷ نماینده در این فراکسیون عضو هستند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،محمدحسین قربانی، در مراسم نکوداشت خیرین و امدادگران هلال احمر استان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد،گفت: هلال احمر به عنوان […]

    نماینده مردم آستانه اشرفیه،خبر داد: تشکیل فراکسیون هلال‌احمر در مجلس شورای اسلامی
  • نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون هلال احمر در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ۱۴۷ نماینده در این فراکسیون عضو هستند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،محمدحسین قربانی، در مراسم نکوداشت خیرین و امدادگران هلال احمر استان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد،گفت: هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی و غیردولتی جایگاه ویژه‌ای در راستای خدمات‌رسانی در جامعه دارد.

    وی با بیان اینکه امدادگران با انجام ماموریت‌های سخت در مواقع ضروری به مردم و نیازمندان خدمت می‌کنند، افزود: هلال احمر با توجه به نقش خود در شرایط خاصی که بخشی از جامعه گرفتار است، به داد مردم می‌رسد.

    قربانی، ادامه داد:باید قدردان زحمات جمعیت هلال احمر استان در تمامی صحنه‌ها باشیم چرا که جوانان با شور و شوقی و بصورت کاملا داوطلبانه در حال خدمت‌رسانی هستند.

    وی مردم استان را به لحاظ برخورداری از حس نوع ‌دوستی، بی‌نظیر توصیف و اظهار کرد: استان گیلان به لحاظ بهره‌مندی از نیروی انسانی پرتلاش در تمامی عرصه‌ها، از موقعیت مناسبی در زمینه‌های امدادی، برخوردار است.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون هلال احمر در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت:۱۴۷نماینده در این فراکسیون عضو هستند.

    قربانی خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی در توسعه جمعیت هلال‌احمر کافی نیست، باید از خیرین و کمک‌های مردمی در این زمینه استفاده شود.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی،اضافه کرد: بزرگترین سرمایه هلال احمر حمایت‌های دولت، مجلس نیست بلکه اعتماد و باورهای مردم است و ما باید این سرمایه‌ها را حفظ کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31529

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *