×

نماینده مردم رودسر خبر داد: پرداخت بدهی چایکاران تا پایان بهمن/سد پلرود در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد نوشته: 28768
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۹
  • 220 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت سهم خود را به چایکاران پرداخت کرده است گفت: تا پایان بهمن‌ماه جاری سهم کارخانجات و باقی‌مانده سهم دولت به چایکاران پرداخت می‌شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در هر مراسم اهدای سند مالکیت روستایی […]

    نماینده مردم رودسر خبر داد: پرداخت بدهی چایکاران تا پایان بهمن/سد پلرود در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد
  • نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت سهم خود را به چایکاران پرداخت کرده است گفت: تا پایان بهمن‌ماه جاری سهم کارخانجات و باقی‌مانده سهم دولت به چایکاران پرداخت می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در هر مراسم اهدای سند مالکیت روستایی در بیجارگاه علیا بخش کلاچای اظهار کرد: همه باید تلاش و همکاری کنیم تا توان تولید در کشاورزان بالاتر رود.

    وی از پرداخت بدهی چایکاران تا پایان بهمن‌ماه امسال خبر داد و افزود: سهم دولت به چایکاران پرداخت‌شده و باقی‌مانده آن با سهم کارخانجات تا پایان بهمن‌ماه جاری پرداخت می‌شود.

    عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای سد پلرود در سال ۹۶ تصریح کرد: این سد در سال ۹۷ آبگیری خواهد شد و موجب تحول در آب شرب و کشاورزی منطقه می‌شود و پیش‌بینی می‌شود سد پلرود در سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

    وی افزود: با توجه به اینکه مردم این منطقه در همه صحنه‌های انقلاب حضوری تأثیرگذار داشتند ما مسئولان وظیفه داریم در حد توان خود نسبت به آنان ادای دین کنیم.

    به گزارش گیل و دیلم، ۱۷۳ جلد سند مالکیت اهالی روستای بیجارگاه علیا بخش کلاچای صادرشده که امروز به ۶ نفر با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان رودسر تحویل روستائیان داده شد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28768

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *