×

نماینده مردم رشت تاکید کرد؛ پرهیز نامزدها از تشویش اذهان عمومی تا زمان اعلام تائید صلاحیت

  • کد نوشته: 15635
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۹
  • 136 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس،هیات عالی نظارت را مرجع تظلم خواهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی عنوان کرد و گفت: نامزدها از تشویش اذهان عمومی تا زمان اعلام تائید صلاحیت پرهیز کنند . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،”غلامعلی جعفرزاده” نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با روابط عمومی […]

    نماینده مردم رشت تاکید کرد؛  پرهیز نامزدها از تشویش اذهان عمومی تا زمان اعلام تائید صلاحیت
  • نماینده مردم رشت در مجلس،هیات عالی نظارت را مرجع تظلم خواهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی عنوان کرد و گفت: نامزدها از تشویش اذهان عمومی تا زمان اعلام تائید صلاحیت پرهیز کنند .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،”غلامعلی جعفرزاده” نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با روابط عمومی این هیات، گفت: هیات عالی نظارت، مرجع تظلم خواهی و گوشی شنوا برای نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی است، در صورتی که حقی پایمال و یا به فردی ظلم شده باشد، آن را واخواهی می کند؛ این حق برای همه محفوظ است که برای بررسی مجدد صلاحیت خود به این هیات مراجعه کنند .

    وی با تاکید بر همکاری مردم و دستگاه ها با این هیات، افزود: اگر فردی به ناحق رد و یا تایید صلاحیت شده باشد نباید برای تشویش اذهان عمومی، مطالبی که صحت وسقم آن مشخص نیست را در جامعه بازگو کند .

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اعضای هیات عالی نظارت استان گیلان از نمایندگان و نخبگان ملی هستند، گفت: تا زمانی که پاسخ تائیدیه صلاحیت نامزدها از سوی هیات عالی نظارت ارزیابی اعلام نشود، هیچ نامزدی،حق انعکاس مطلبی در رسانه ها و جراید را ندارد .

    جعفرزاده اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که به لطف الهی و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، انتخاباتی پرشور و با نشاط را پیش رو داشته باشیم و این مشارکت جمعی قطعا منتج به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15635

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *