×

نماینده مردم رشت در مجلس: اگر شهرداری رشت نبود وضعیت مردم بهتر بود / ترافیک سنگر تا کوچصفهان بسیار سنگین است

  • کد نوشته: 10669
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۵
  • 124 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه خدمات‌رسانی در برف اخیر گفت: اگر شهرداری رشت نبود مردم وضعیت خود را بهتر تشخیص می‌دادند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمدصادق حسنی امروز با انتقاد از وضعیت خدمات‌رسانی به مردم گیلان به‌ویژه در این شهر در برف اخیر اظهار کرد: اگر […]

    نماینده مردم رشت در مجلس: اگر شهرداری رشت نبود وضعیت مردم بهتر بود / ترافیک سنگر تا کوچصفهان بسیار سنگین است
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه خدمات‌رسانی در برف اخیر گفت: اگر شهرداری رشت نبود مردم وضعیت خود را بهتر تشخیص می‌دادند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمدصادق حسنی امروز با انتقاد از وضعیت خدمات‌رسانی به مردم گیلان به‌ویژه در این شهر در برف اخیر اظهار کرد: اگر شهرداری رشت نبود بهتر بود و مردم وضعیت خود را بهتر تشخیص می‌دادند.

    وی با بیان اینکه ترافیک در محور سنگر تا کوچصفهان رشت بسیار سنگین است، افزود: از ساعت چهار بعد از ظهر امروز تا کنون مردم در این مسیر گرفتار شده‌اند و پشت ترافیک سنگین مانده‌اند و بنده نیز در این مسیر هستم.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسات مدیریت بحران انتقاد کرد و گفت: شهروندان بسیار ناراحت هستند و از مردم عذرخواهی می‌کنم.

    وی تصریح کرد: با ۴۰ سانتی‌متر برف این همه مشکل در رشت ایجاد شد و دو روز از بارش برف گذشته و وضعیت جاده‌های اصلی اینگونه است جاده‌های فرعی که دیگر بماند و واقعاً متاسفم./فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10669

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *