×

نماینده مردم رودبار بیان کرد: وجود حجت‌الاسلام فلاحتی وفاق و هم‌دلی بیشتر دستگاه‌های حکومتی با مردم را در پی خواهد داشت

  • کد نوشته: 30476
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۵
  • 87 بازدید
  • ۰
  • نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام فلاحتی به‌عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در گیلان گفت: یقیناً وجود حجت‌الاسلام فلاحتی وفاق و هم‌دلی بیشتر دستگاه‌های حکومتی با مردم را در پی خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،منوچهر جمالی عصر امروز با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام رسول فلاحتی به‌عنوان […]

    نماینده مردم رودبار بیان کرد: وجود حجت‌الاسلام فلاحتی وفاق و هم‌دلی بیشتر دستگاه‌های حکومتی با مردم را در پی خواهد داشت
  • نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام فلاحتی به‌عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در گیلان گفت: یقیناً وجود حجت‌الاسلام فلاحتی وفاق و هم‌دلی بیشتر دستگاه‌های حکومتی با مردم را در پی خواهد داشت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،منوچهر جمالی عصر امروز با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام رسول فلاحتی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه جدید رشت اظهار کرد: امیدواریم انتصاب حجت‌الاسلام فلاحتی در گیلان منشأ خیروبرکت باشد.

    وی افزود: از حجت‌الاسلام فلاحتی انتظار می‌رود در سال جدید و سال‌های آیتی حضور در گیلان همه مردم گیلان از وجودش بهره‌مند شوند و رفاه اجتماعی و معنوی در استان حاکم باشد.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه استان نیازمند هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها دارد گفت: یقیناً وجود حجت‌الاسلام فلاحتی وفاق و هم‌دلی بیشتر دستگاه‌های حکومتی با مردم را در پی خواهد داشت.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تاکید بر اینکه همه باید با توجه به معاد و تقوای الهی در مسیر بندگی تلاش کنیم خاطرنشان کرد: ما خود را مطیع ولایت‌فقیه می‌دانیم و امیدواریم باراهنمایی حجت‌الاسلام فلاحتی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در گیلان بیشتر به مردم و اسلام خدمت کنیم.

    وی با تشکر از زحمات نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه سابق رشت افزود: حضور آیت‌الله قربانی در گیلان منشأ خیر بوده و آثار زیادی از وی برجای‌مانده است.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شخصیت علمی و فرهنگی آیت‌الله قربانی گفت: در طول تصدی آیت‌الله قربانی در گیلان به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان همه از خدمات وی بهره‌مند شده‌اند و جای تقدیر آن باقی است/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30476

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *