×

نماینده مردم رودبار در مجلس تأکید کرد ضرورت اصلاح باغ‌های زیتون رودبار نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: باغ‌های زیتون رودبار نیازمند اصلاح است.

  • کد نوشته: 9698
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۲
  • 169 بازدید
  • ۰
  • منوچهر جمالی بعد از ظهر امروز در همایش مبارزه با آفات مگس زیتون و بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اظهار کرد: برای اینکه در آینده باغ‌های زیتون جوان داشته باشیم باید باغ‌های قدیمی و درختان کهنه را اصلاح کنیم. وی درباره تشویق باغداران به امر اصلاح درختان باغ‌های خود افزود: کارشناسان و دستگاه‌های متولی باید […]

    نماینده مردم رودبار در مجلس تأکید کرد ضرورت اصلاح باغ‌های زیتون رودبار نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: باغ‌های زیتون رودبار نیازمند اصلاح است.
  • منوچهر جمالی بعد از ظهر امروز در همایش مبارزه با آفات مگس زیتون و بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اظهار کرد: برای اینکه در آینده باغ‌های زیتون جوان داشته باشیم باید باغ‌های قدیمی و درختان کهنه را اصلاح کنیم.

    وی درباره تشویق باغداران به امر اصلاح درختان باغ‌های خود افزود: کارشناسان و دستگاه‌های متولی باید با ایجاد اشتیاق و ترغیب باغداران آنها را مجاب به اصلاح باغ‌های خود کنند زیرا این روند موجب می‌شود که هزینه‌های جاری و مالی برطرف و رشد آفات مگس زیتون کنترل شود.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در طبیعت مگس زیتون را مهار کنیم، گفت: دنیا با پیشرفته‌ترین تجهیزات نتوانسته این آفات را ریشه‌کن کند و هر کس چنین حرفی زده تنها مدعی بوده اما ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی سالانه و حتی روزانه جلوی رشد این آفات را بگیریم و کنترل کنیم.

    وی به بیماری پرندگان «آنفلوآنزای فوق پرندگان» اشاره کرد و یادآور شد: نباید نسبت به اتفاق‌های پیش رو بی‌تفاوت باشیم و باید جلوی حوادث کوچک را گرفت تا شاهد تلفات و فاجعه بزرگ نباشیم.

    جمالی با تصریح بر اینکه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: باید در راستای مبارزه با این بیماری توصیه‌های علمی را از نظر پزشکان جدی بگیریم و از طریق مجراهای مختلف مانند کارگاه‌های آموزشی، رسانه‌ها، همایش‌ها و… به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9698

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *