×

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی: منابع پایدار آبی گیلان امیدوارکننده نیست

  • کد نوشته: 14686
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۹
  • 99 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی استفاده از آب را رکن اساسی کشاورزی در گیلان عنوان کرد و گفت: استفاده از منابع پایدار آبی گیلان امیدوارکننده نیست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» منوچهر جمالی امشب در جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه آب رکن اساسی کشاورزی در استان […]

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی: منابع پایدار آبی گیلان امیدوارکننده نیست
  • نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی استفاده از آب را رکن اساسی کشاورزی در گیلان عنوان کرد و گفت: استفاده از منابع پایدار آبی گیلان امیدوارکننده نیست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» منوچهر جمالی امشب در جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه آب رکن اساسی کشاورزی در استان است اظهار کرد: به استفاده از منابع پایدار آبی در گیلان خوشبین نیستم.

    وی بر برنامه‌ریزی به منظور تامین منابع آبی گیلان در آینده تأکید کرد و افزود: استفاده از منابع پایدار آبی گیلان امیدوارکننده نیست و باید در این زمینه تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاونان وزیر جهاد کشاورزی قول‌هایی مبنی بر توسعه باغ‌های زیتون در این شهرستان دادند، تصریح کرد: معاونان وزیر جهاد کشاورزی به قول‌های خود عمل نکردند.

    جمالی بر توسعه مراکز تحقیقاتی در راستای ارتقای محصولات کشاورزی در گیلان تأکید کرد و گفت: ۱۳ سال پس از کاشت نهال زیتون هنوز این درختان محصول نداند و مراکز تحقیقات کشاورزی باید در این زمینه فعال باشند.

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14686

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *