×

نماینده مردم رودبار: ضرورت دولت بر تغییر در کابینه و استفاده از وزرای جوان/ از افراد مسن و بازنشسته به‌عنوان مشاور استفاده شود

  • کد نوشته: 18058
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۲
  • 77 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تغییر در بدنه دولت و استفاده از وزرای جوان تأکید کرد و گفت: برای اینکه به مردم بیشتر خدمت شود باید اختلافات کاهش یابد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» منوچهر جمالی امروز به‌ ضرورت بهره‌گیری رئیس‌جمهور از نیروهای جوان در کابینه دوازدهم دولت تأکید […]

    نماینده مردم رودبار: ضرورت دولت بر تغییر در کابینه و استفاده از وزرای جوان/ از افراد مسن و بازنشسته به‌عنوان مشاور استفاده شود
  • نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تغییر در بدنه دولت و استفاده از وزرای جوان تأکید کرد و گفت: برای اینکه به مردم بیشتر خدمت شود باید اختلافات کاهش یابد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» منوچهر جمالی امروز به‌ ضرورت بهره‌گیری رئیس‌جمهور از نیروهای جوان در کابینه دوازدهم دولت تأکید و اظهار کرد: در کابینه جدید دولت دوازدهم آقای روحانی باید از وزرای جوان بیشتر استفاده کند.

    وی بابیان اینکه رئیس‌جمهوری باید از افرادی که مسن و بازنشسته هستند به‌عنوان مشاوره بهره بگیرد، افزود: دولت باید از نیروهایی که باتجربه هستند در کمک فکری و تصمیم سازی استفاده کند.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تغییرات در بدنه کابینه دولت، گفت: حتماً باید در برخی از وزارتخانه‌ها تغییراتی را داشته باشیم چون اگر تغییرات در کابینه اتفاق نیفتد کارها با گره و مشکل مواجه خواهد شد.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بهره‌وری مردم از خدمات دولت را درگرو کاهش دادن اختلافات دانست و بیان کرد: همه باید دست‌به‌دست هم دهند و اختلافات را کمتر و تلاش کنند مردم استفاده‌ای بهتر از خدمات دولت و نظام داشته باشند.

    جمالی بابیان اینکه همه ما باید از نظام جمهوری اسلامی حمایت کنیم، افزود: باید تلاش کنیم تا مردم مشکلاتی را که دارند را پشت سر بگذارند.

    وی با اذعان به اینکه آرامش و آسایش مردم و همچنین رضایت خدا هدف است، افزود: مشترک‌هایی که همه گروه‌های سیاسی دارند باید به آن توجه شود و با برنامه‌ریزی‌ها و اعتقاداتی که دارند مشکلات را بشکافند و حل کنند.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه باید در زیر پرچم ولایت و تحت فرمایش مقام معظم رهبری به امورات خود بپردازند.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این دوره از ریاست جمهوری شرایط بهتر خواهد بود و معتقدیم دولت می‌تواند بهتر خدمت کند، تصریح کرد: هدف این است که کار مؤثر و درست برای مردم بر اساس چارچوب و مقررات انجام شود/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18058

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *