×

نماینده مردم رودسر و املش: بین مدیران غیربومی و مردم گیلان حس مشترکی وجود ندارد

  • کد نوشته: 29685
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۲
  • 57 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمی‌توان با ژست و تصنعی به مردم خدمت کرد گفت: بین مدیران غیربومی و مردم استان در برخی از امور حس مشترکی وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،اسدالله عباسی شامگاه جمعه با تأکید بر تدوین نقشه راه و […]

    نماینده مردم رودسر و املش:  بین مدیران غیربومی و مردم گیلان حس مشترکی وجود ندارد
  • نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمی‌توان با ژست و تصنعی به مردم خدمت کرد گفت: بین مدیران غیربومی و مردم استان در برخی از امور حس مشترکی وجود ندارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،اسدالله عباسی شامگاه جمعه با تأکید بر تدوین نقشه راه و اساس توسعه استان اظهار کرد: باید مشخص شود که استان قرار هست بر اساس چه اسنادی، تحقیقی و یا پژوهشی حرکت و به یک جای مشخص برسد.

    وی با اشاره به عزم دولت برای فعال کردن بوم‌گردی در گیلان افزود: باید مشخص شود که چگونه مسئولان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها در بخش خدمات می‌توان تمام اعتبارات را صرف آن کرد و موفق شد.

    عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برخی از خدمات نظیر تسهیلات بوم‌گردی در تمام روستاهای گیلان جواب نخواهد داد گفت: در برخی از فصول سال استان گیلان اصلاً گردشگری ندارد.

    نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه می‌دانند که شش ماه از سال را هیچ گردشگری وارد گیلان نمی‌شود و این در حالی هست که در مردادماه نیز به علت گرمای بالا در گیلان رغبتی برای سفر به گیلان وجود ندارد.

    عباسی بابیان اینکه در بین مدیران غیربومی و مردم استان در برخی از امور حس مشترکی وجود ندارد تصریح کرد: نمی‌توان حس هم نوعی و خدمت به مردم را تصنعی و با ژست اجرا کرد و تنها اگر مسئولان و مدیران در استان درد مشترکی با مردم داشته باشند می‌توانند مشکلات را رفع کنند.

    وی با انتقاد از حضور کم‌رنگ گیلانیان در دولت و یا استانداری‌های کشور گفت: کسی که در گیلان برای استانداری حضور پیدا می‌کند اشکالی ندارد اما باید مسیر درستی را طی کند.

    نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه استان گیلان در انحصار هیچ‌کسی نیست افزود: نباید به مردم با حضور استاندار فعلی نشاط کاذبی ایجاد شود درحالی‌که واقعیت‌ها بیانگر چیز دیگری هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29685

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *