×

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس؛ ارائه آمارهای غیرواقعی فومن را به مدینه فاضله تبدیل کرده است

  • کد نوشته: 18783
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۸
  • 80 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه ارائه برخی آمارهای غیرواقعی فومن را به مدینه فاضله تبدیل کرده است،گفت:در برخی از حوزه‌ها شاخص این شهرستان از سطح کشوری و استانی بالاتر است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری به حدیثی از امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: باید خدمتگزار […]

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس؛  ارائه آمارهای غیرواقعی فومن را به مدینه فاضله تبدیل کرده است
  • نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه ارائه برخی آمارهای غیرواقعی فومن را به مدینه فاضله تبدیل کرده است،گفت:در برخی از حوزه‌ها شاخص این شهرستان از سطح کشوری و استانی بالاتر است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری به حدیثی از امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: باید خدمتگزار و پاسخگوی عملکرد خود در برابر مردم باشیم.

    وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از جاها رنگ و بویی از جوانمردی و مسائل اعتقادی وجود ندارد،افزود:جامعه ما بر مبنای اسلام است و وجود این مسائل در چنین جامعه‌ای شایسته نیست.

    حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه ارائه برخی آمارهای غیرواقعی فومن را به مدینه فاضله تبدیل کرده است به گونه‌ای که در برخی از حوزه‌ها شاخص این شهرستان از سطح کشوری و استانی بالاتر است،خاطرنشان کرد:بررسی آمارها نشان می‌دهد میزان اعتبارات شهرستان از سال ۸۸تا ۹۵به جای صعود سقوط کرده است.

    وی با اشاره بر اینکه متاسفانه برخی از مسئولین بر مشکلات مردم می‌افزایند،گفت:پیشرفت و توسعه شهرستان در حوزه‌های اقتصادی،اجتماعی،گردشگری و… نیازمند تلاش همگان است.

    حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه فومن شهری آسیب‌زده از نظر مسائل سیاسی است،تصریح کرد:دفتر مراجعات مردمی بنده به اداره کمیته‌امداد و بهزیستی تبدیل شده است این بیانگر اینست دستگاه‌ها در حال کارشکنی هستند و به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

    وی با یادآوری اینکه متاسفانه برخی از ادارات تاکنون برنامه یکساله خود را تحویل نداده‌اند،گفت:باید از توانمندی‌ها در راستای توسعه شهرستان بهره برد.

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس به پروژه پل ورودی فومن اشاره و ابراز کرد:در کشور کارها باید کارشناسی و تخصصی اجرا شود.با ارائه نظرات و بررسی‌های تخصصی،کارشناسان وزرات راه و شرکت زیرساخت پذیرفته‌اند اجرای غیرکارشناسی پل ورودی فومن از ابتدا اشتباه بوده است.

    وی با بیان اینکه این پل پیشانی فومن است،گفت:زمانی که ساخت این پل عملیاتی شد بزرگترین خیانت به شهرستان زده شد؛چرا که روستاهای هفده‌گانه جزء شهر بود و بنا نبود پلی در این منطقه احداث شود.

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پایان با بیان اینکه تکمیل این پل نیازمند ۲۵میلیارد تومان اعتبار است،خاطرنشان کرد:پیمانکار پل ورودی فومن۲۰میلیارد طلب دارد.تمام تلاشمان اصلاح و اجرای صحیح این پروژه است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18783

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *