×

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس؛ خبرنگاران زمینه‌ساز توسعه کشور هستند

  • کد نوشته: 19277
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۰
  • 57 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: مطبوعات باید از کار تفننی خارج شوند و کار جدی و اساسی را برای این ملت در پیش گیرند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،با تبریک روز خبرنگار به […]

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس؛  خبرنگاران زمینه‌ساز توسعه کشور هستند
  • نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: مطبوعات باید از کار تفننی خارج شوند و کار جدی و اساسی را برای این ملت در پیش گیرند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،با تبریک روز خبرنگار به فعالین عرصه خبر،اظهار کرد:خبرنگاران سنگ صبور مردم هستند ولی خود سنگ صبوری ندارند.

    وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود:مطبوعات باید از کار تفننی خارج شوند و کار جدی و اساسی را برای این ملت در پیش گیرند که امری مهم و اساسی است.

    حجت‌الاسلام افتخاری بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط خبرنگاران تاکید و خاطرنشان کرد:رعایت اخلاق حرفه‌ای برای جلوگیری از هتک حرمت افراد توسط رسانه‌ها امری ضروری است.

    وی با اشاره بر اینکه خبرنگاری شغلی سخت و دشوار است،تصریح کرد: خبرنگاران دارای وضعیت ایده‌آلی نیستتد خبرنگاری مستلزم عشق و علاقه است.

    حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری مردم مالک نظام و همه ساختار و موجودیت کشور هستند،افزود:همه نگاهها باید در راستای توسعه و پیشرفت کشور باشد.

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پایان اظهار کرد:خبرنگاران زمینه‌ساز توسعه و یشرفت کشور هستند.

    در ادامه دکتر حسین اسماعیل‌پور فرماندار فومن با بیان اینکه تمام تلاشمان در سال ۹۶اجرای برنامه‌ها به صورت محورمند،هدفمند و برنامه‌ریزی شده است،اظهار کرد:در این راستا می‌توان از ظرفیت و توانمندی کانون خبرنگاران فومن بهره برد.

    وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای سه وظیفه تبلیغی،آموزشی و نظارتی هستند که به صورت مجزا و تلفیقی با هم استفاده می‌شوند،افزود:برخی اوقات سراب رسانه‌ای موجب می‌شود نتوانیم به درستی از این سه وظیفه استفاده کنیم.

    اسماعیل‌پور با یادآوری اینکه خوب آموزش دادن،تبلیغ توانمندی‌های سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و نظارت باید به درستی توسط رسانه‌ها انجام شود،خاطرنشان کرد:نقش نظارتی رسانه‌ها بر هیچکس پوشیده نیست.

    فرماندار فومن در پایان بر لزوم افزایش تعامل مسئولین شهرستان با خبرنگاران تاکید کرد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19277

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *