×

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی خبر داد: افتتاح بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابه لنگرود در دهه فجر

  • کد نوشته: 24791
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۶
  • 169 بازدید
  • ۰
  • نماینده لنگرود از افتتاح بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابه لنگرود به مناسبت هفته دولت امسال خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهرداد بائوج لاهوتی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم گام های خوبی برداشته شده است. وی با اشاره به ۱۳۵ […]

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی خبر داد: افتتاح بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابه لنگرود در دهه فجر
  • نماینده لنگرود از افتتاح بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابه لنگرود به مناسبت هفته دولت امسال خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهرداد بائوج لاهوتی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم گام های خوبی برداشته شده است.

    وی با اشاره به ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبارات مبادله شده شهرستان لنگرود افزود: این میزان اعتبار معادل ۵۴ درصد اعتبارات شهرستان است که به هیچ وجه قابل نیست.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسیب ها و خسارات وارده به این شهرستان در سیل های اخیر تصریح کرد: لنگرود بیشترین آسیب را متحمل شد و با کمک های دولت برای جبران آسیب های مردم توانستیم آرامش نسبی در شهرستان حاکم کنیم.

    وی با اشاره به اجرای پروژه عمرانی بیمارستان ۱۳۷ تختخوابه لنگرود افزود: تلاش می کنیم که این بیمارستان را در دهه فجر امسال برای ارتقای سلامت شهرستان به بهره برداری برسانیم .

    لاهوتی با اشاره به اجرای پروژه کنارگذر لنگرود به طول ۲۰ کیلومتر برای حل مشکل ترافیک شهرستان تصریح کرد: برای ادامه این پروژه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که از مسئولان لنگرود تقاضا دارم برای همکاری بیشتر و پرهیز از کارشکنی در جهت تامین مصالح مورد نیاز این پروژه اهتمام داشته باشند..

    وی در خصوص مشکل زباله لنگرود گفت: برای ساماندهی این معضل دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته که تاکنون یک و نیم میلیارد تومان آن جذب شده است که متاسفانه زمین مناسب برای زباله های لنگرود وجود ندارد و این مساله باید هر چه زودتر توسط مسئولان محلی حل گردد و تا زمانیکه مشکلات را بین خودمان حل نکنیم توسعه بین شهریمان وجود نخواهد داشت.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان کومله ، کنارگذر و دو سد لاستیکی لنگرود در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با ادغام روستاهای کم جمعیت برای گاز دار شدن این روستاها تلاش شود.

    وی از احداث زمین چمن مصنوعی در کومله خبر داد و تصریح کرد: تاکنون دو زمین چمن مصنوعی در لنگرود و شلمان به بهره برداری رسیده است.

    لاهوتی با تاکید به شهرداران برای زیباسازی و توجه به وضع آسفالت و پیاده روها افزود: برای تجهیز شهرداری ها به ماشین آلات سنگین تلاش می کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24791

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *