×

نماینده مردم لنگرود در مجلس: فرارهای مالیاتی در کشور وحشتناک است

  • کد نوشته: 13678
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۹
  • 80 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارمندان تنها قشری هستند که مالیات روشن پرداخت می‌کنند گفت: فرارهای مالیاتی در کشور وحشتناک است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهرداد لاهوتی شامگاه شنبه در جلسه تمهیدات برگزاری یادواره شهید املاکی اظهار کرد: شهید املاکی یک بسیجی، فرماندهی بزرگ و یک […]

    نماینده مردم لنگرود در مجلس: فرارهای مالیاتی در کشور وحشتناک است
  • نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارمندان تنها قشری هستند که مالیات روشن پرداخت می‌کنند گفت: فرارهای مالیاتی در کشور وحشتناک است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهرداد لاهوتی شامگاه شنبه در جلسه تمهیدات برگزاری یادواره شهید املاکی اظهار کرد: شهید املاکی یک بسیجی، فرماندهی بزرگ و یک قهرمان بود و در عملیات کربلای ۲ افتخار داشتم که همرزم این شهید باشم.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی شهید املاکی را انسان با معرفت و با اخلاق دانست و گفت: مقام معظم رهبری درباره این شهید فرمودند «شهید املاکی توی میدان جنگ شیمیایی زد و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود، بسیجی بغل دستش ماسک نداشت شهید املاکی ماسک خودش را برداشت بست به صورت بسیجی همراهش، قهرمان یعنی این».

    وی با اشاره به اینکه تصویب قانون برنامه ششم از برنامه‌های مهم در مجلس شورای اسلامی است، گفت: این قانون به معنای رسیدن به یک رشد اقتصادی مناسب و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

    لاهوتی‌ بودجه کشور را ۱۸۴ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۳۴۵ میلیارد تومان بودجه ملی بوده و نفت و مالیات دو منبع بزرگ مالی دولت محسوب می‌شود و قیمت نفت ۵۵ دلار پیش‌بینی شده و سقف مالیات افزایش نیافته و قطع وابستگی به نفت در قانون برنامه ششم پیش‌بینی شده است.

    وی فرارهای مالیاتی در کشور را وحشتناک دانست و کارمندان را تنها قشری دانست که مالیات روشن پرداخت می‌کنند و بیان کرد: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی به بخش دفاع کمک شده و در کشور به برکت خون شهدا امنیت حاکم است در حالی که در هر جای دنیا نا امنی وجود دارد.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه سال جاری به بخش ورزش نگاه ویژه‌ای شده است، خاطرنشان کرد: برای تامین مصالح کنارگذر لنگرود باید همه همفکری کنیم و لاین دوم این پروژه باید در سال جاری افتتاح می‌شد اما با وجود تأمین منابع مالی و اعتبار به دلیل مشکل مصالح محقق نشد.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13678

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *