نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به کمرنگ شدن پاسخگویی به مردم در میان مدیران کم رنگ شده است، گفت: عملکرد مدیران در میان مردم رضایت بخش نیست.
به گزارش گیل و دیلم ، احمد دنیامالی پیش از ظهر شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با مدیران کل دستگاههای اجرایی در محل دبیرخانه مجمع، با انتقاد از شکایت دستگاههای اجرایی از یکدیگر، بیان کرد: این موضوع در استانهای دیگر بسیار کمتر است.
وی اضافه کرد: مشکلات معمولاً از طریق استاندار حل و فصل میشود البته ما در انزلی از تداوم این کار جلوگیری کردیم و امیدوارم این موضوع در سطح استان رفع شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مقامات قضائی با ارسال نامه پروژهها را تعطیل میکنند، افزود: یکی از مشکلات استان ما این است که پروژهها با نامه و تلفن تعطیل میشود در حالی که مدیران حق ندارند به خاطر نامه یک مقام قضائی پروژه را تعطیل کنند زیرا مقام قضائی چنین حقی ندارد که درباره به صرفه بودن یا نبودن پروژهها تصمیم بگیرد.
وی از مدیران خواست که در شرایط فعلی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند از شکایت کردن صرف نظر کرده و آن را به زمان دیگری موکول کنند، ادامه داد: شکایت سازمانها و نهادهایی مانند قوه قضائیه، بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان اعتماد مردم از نظام را سلب میکند.
پاسخگویی به مردم در مدیران کمرنگ شده است
نماینده مردم لنگرود در مجلس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور ناشی از کارهای انجام نشده دیروز است، بیان کرد: مدیران شهرستانی جسارت کافی ندارند و با هر مشکلی پا پس می کشند.
پرویز محمدنژاد افزود: تنها عامل تضمین امنیت کشور مردم هستند اما مردم از مدیران رضایت ندارند.
وی با بیان اینکه پاسخگویی به مردم در مدیران کمرنگ شده است، گفت: از مدیران کل درخواست داریم که جسارت مدیران شهرستانی خود را افزایش دهند و به آنها تحکم کنید تا جایی که میتوانند برای احقاق حقوق مردم تلاش کنند
دیدگاهتان را بنویسید