×

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: بیش از ۷۰ جلد کتاب نوشته ام اما هنوز به من عنوان استادیاری داده نشده است/یکی از اعضای هیات موسس دانشگاه آزاد لاهیجان بوده ام

  • کد نوشته: 27230
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۲
  • 131 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی‌فقیه در گیلان با انتقاد از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی در زمان مدیریت قبلی این دانشگاه در کشور گفت: همه ما امیدواریم با آمدن شما و آقای رهبر دانشگاه آزاد جایگاه رسمی و حقیقی خود را پیدا کند و جایی برای اساتید سکولار نباشد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، آیت‌الله زین‌العابدین […]

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان: بیش از ۷۰ جلد کتاب نوشته ام اما هنوز به من عنوان استادیاری داده نشده است/یکی از اعضای هیات موسس دانشگاه آزاد لاهیجان بوده ام
  • نماینده ولی‌فقیه در گیلان با انتقاد از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی در زمان مدیریت قبلی این دانشگاه در کشور گفت: همه ما امیدواریم با آمدن شما و آقای رهبر دانشگاه آزاد جایگاه رسمی و حقیقی خود را پیدا کند و جایی برای اساتید سکولار نباشد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت‌ مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی در بیت امام‌جمعه رشت اظهار کرد: گیلان افراد متدین و علمای یا تقوایی را تربیت‌کرده که در تاریخ تشیع کشور نقش به سزایی داشته‌اند.

    وی با بیان اینکه گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام بوده است افزود: بنده یکی از اعضای هیئت مؤسس دانشگاه آزاد لاهیجان بوده‌ام و به حمدالله این دانشگاه در سراسر کشور اثرات خوبی را دارد.

    نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با انتقاد از وضعیت دانشگاه‌های آزاد درگذشته گفت: دانشگاه آزاد اسلامی عنوان اسلام را به یدک می‌کشید اما نماد سکولار در جامعه شده است.

    امام‌جمعه رشت با بیان اینکه نامه‌ای خطاب به هاشمی در تغییر ساختار دانشگاه ارسال شد اما به نامه ما جواب داده نشد خاطرنشان کرد: با حضور ارکان دانشگاه در گیلان علی‌رغم اینکه با ما دیدار نداشتند، به ما هم اجازه دیدار داده نشد.

    عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمایت رهبری از شما در دانشگاه آزاد برای ما قوت قلبی شد، گفت: من بیش از ۷۰ جلد کتاب نوشته‌ام اما هنوز به من عناوینی که دانشگاهیان به آن اذعان دارند نظیر استادیاری و غیره داده نشده است.

    آیت‌الله قربانی با بیان اینکه اگر دانشگاه آزاد به من عنوان دانشیار دانشگاه آزاد بدهد خجالت دارد، گفت: همه ما امیدواریم با آمدن شما و آقای رهبر دانشگاه آزاد جایگاه رسمی و حقیقی خود را پیدا کند و جایی برای اساتید سکولار نباشد.

    وی با بیان اینکه برخی از اساتید در دانشگاه آزاد جایگاه اسلامیت دانشگاه را از بین بردند، افزود: من با وضعیت جسمی خود هر هفته یک‌بار در دانشگاه حضور پیدا می‌کنم تا ثابت کنم که دانشگاه‌های گیلان جایگاه اسلامیت و ارزشمندی دارد و باید این دانشگاه به مسیر اصلی خود باوجود شما برگردد.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: قطعاً با پذیرفتن مسئولیت دانشگاه گیلان می‌توانید منشأ خیر برکت باشید.

    محمدحسین قربانی با اشاره به اینکه ما از رفاقت شما با قربانی باخبر و خرسندیم افزود: افرادی که در کنار شما هستند امیدواریم در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی و تولید علم کمک‌کار باشند.

    وی با اشاره به اینکه گیلان مهد علم و فرهنگ است و دانشگاه گیلان گفت: از انتخاب آقای رهبر به‌عنوان رئیس دانشگاه متشکریم و امیدواریم برای توسعه و پیشرفتت توسعه دانشگاه موفق باشید/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27230

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *