×

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: فقر و مشکلات استان گیلان پشت سرسبزی گیلان پنهان شده است

  • کد نوشته: 61863
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۶
  • 176 بازدید
  • ۰
  •  نماینده ولی‌فقیه در گیلان برخی ضعف مدیریت‌ها و کسری بودجه دولت را مانع برطرف‌سازی مشکلات دانست و گفت: فقر و مشکلات استان گیلان پشت سرسبزی استان پنهان شده است. به گزارش گیل و دیلم، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم یادواره ۱۳۰ شهید والامقام بخش چابکسر رودسر که همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار […]

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان: فقر و مشکلات استان گیلان پشت سرسبزی گیلان پنهان شده است
  •  نماینده ولی‌فقیه در گیلان برخی ضعف مدیریت‌ها و کسری بودجه دولت را مانع برطرف‌سازی مشکلات دانست و گفت: فقر و مشکلات استان گیلان پشت سرسبزی استان پنهان شده است.

    به گزارش گیل و دیلم، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم یادواره ۱۳۰ شهید والامقام بخش چابکسر رودسر که همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار شد اظهار داشت: عزت‌ ایران اسلامی در دنیای معاصر را مدیون خون شهدا هستیم.

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امتی که دارای ویژگی‌های ایمان، هجرت، جهاد، صبر و مقاومت باشد یک امت شکست‌ناپذیر است ابراز داشت: مفاهیم دفاع مقدس را نمی‌توان با هیچ کشوری مقایسه کرد و خانواده‌هایی که در این حوزه حضور پیدا کردند امروز همچنان در همان مسیر هستند.

    آیت‌الله فلاحتی ایستادگی و مقاومت ملت ایران با وجود مشکلات مختلف اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امروز بسیاری از کشورهای منطقه از صبر و ایستادگی ملت ایران الگو می‌گیرند و با ما همراه شدند.

    رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان برخی ضعف مدیریت‌ها و کسری بودجه دولت را مانع برطرف‌سازی مشکلات دانست و تصریح کرد: متاسفانه فقر و مشکلات استان گیلان پشت سرسبزی استان پنهان شده است.

    وی با بیان اینکه خداوند ملت ایران را مورد توجه ویژه قرار داده و این مردم همواره مومن و متدین هستند خاطرنشان کرد: دشمن با اِعمال تحریم‌های ظالمانه درصدد به زانو درآوردن ملت ایران است.

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان بهره‌مندی این ملت از رهبری داهیانه و الهی را از نعمات خداوند به این ملت دانست و عنوان کرد: امروز رهبران آمریکایی‌ در سایه جمهوری اسلامی ذلیل شدند و این از عنایات خداوند به این کشور است.

    آیت‌الله فلاحتی مشکلات آب شرب، فاضلاب، پسماند و آلودگی رودخانه‌ها را از جمله معضلات و مشکلات استان گیلان برشمرد و بیان داشت: بسیاری از راه‌ها و مسیرهای روستایی گیلان با مشکلاتی روبه‌رو هستند و سیم‌های برق نیز فرسوده هستند.

    امام جمعه رشت با بیان اینکه اولویت‌بندی مشکلات استان باید مورد توجه مسئولان باشد و این اقدامات تأثیرگذار خواهد بود ابراز داشت: مسئولان در برطرف‌سازی مشکلات و معضلات از ظرفیت مشارکت‌های مردمی استفاده کنند.

    به گزارش گیل و دیلم، در ادامه نماینده ولی‌فقیه در گیلان با حضور در جمع خانواده شهدای بخش چابکسر با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61863

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *