×

نماینده ولی فقیه در استان گیلان: میانه‌روی در جامعه رعایت شود

  • کد نوشته: 17686
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۵
  • 293 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را تنظیم کننده میانه‌روی و اعتدال در مجلس، دولت و گروه‌های اصولگرا عنوان کرد و گفت: اعتدال و میانه‌روی به منظور برطرف کردن مشکلات در جامعه رعایت شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» آیت‌الله زین‌العابدین قربانی صبح امروز در دیدار با علی […]

    نماینده ولی فقیه در استان گیلان:  میانه‌روی در جامعه رعایت شود
  • نماینده ولی فقیه در گیلان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را تنظیم کننده میانه‌روی و اعتدال در مجلس، دولت و گروه‌های اصولگرا عنوان کرد و گفت: اعتدال و میانه‌روی به منظور برطرف کردن مشکلات در جامعه رعایت شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» آیت‌الله زین‌العابدین قربانی صبح امروز در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از قدیم نسبت به بیت، پدر و آیت‌الله مطهری پدر خانم آقای لاریجانی ارادت دارم اظهار کرد: امیدوارم حضور آقای لاریجانی همراه با برکاتی برای گیلان باشد.

    وی در ادامه به حضور خود خدمت آیت‌الله بهجت در دو ماه و نیم قبل از رحلت ایشان اشاره کرد و افزود: از آیت‌الله بهجت درخواست سفارش و توصیه‌ای کردم و ایشان سه مرتبه فرمود؛ اعتدال، اعتدال، اعتدال و شما میانه‌روی و اعتدال را در زندگی قرار دهید.

    نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دو گروه در کشور نسبت به همدیگر حمله می‌کنند، تصریح کرد: بعضی از رسانه‌ها به گونه‌ای رفتار می‌کنند مانند این است به آمریکا حمله‌ور هستند و از طرف دیگر نیز به آنها پاسخ می‌دهند و مردم در این بین گرفتار می‌شوند.

    آیت‌الله قربانی، لاریجانی را عامل اعتدال در کشور خواند و بیان کرد: تنها کسی که میانه‌روی و اعتدال را در مجلس، دولت و گروه‌های اصولگرا تنظیم می‌کنند آقای لاریجانی است و مردم به شما امید بستند.

    وی بر کاهش اختلاف‌ها در جامعه تأکید کرد و گفت: نیروها باید متمرکز بر رفع مشکلات، بیکاری و گرانی در جامعه شوند و پس از مقام معظم رهبری آقای لاریجانی بهترین فرد برای ایجاد اعتدال در جامعه است.

    امام جمعه رشت در ادامه با ابراز خرسندی از همدلی بین مجمع نمایندگان گیلان و محمدعلی نجفی استاندار، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان خوب است اما اختلاف‌ها موجب می‌شود مردم سرمایه‌گذاری نکنند.

    آیت‌الله قربانی، لاریجانی را میزان عدالت بین قوا توصیف کرد و یادآور شد: لاریجانی عامل تعادلی است که مردم در جامعه احساس امنیت کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17686

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *