×

نماینده ولی فقیه در گیلان: آموزش و پرورش متولی تربیت نسلی است که آینده ایران را رقم می‌زند

  • کد نوشته: 51259
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۳
  • 51 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت نسلی است که آینده ایران اسلامی در دهه‌های آینده به دست پرتوان و همت والای خود رقم خواهد زد. به گزارش گیل و دیلم، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با اعضای کارگروه مشترک آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه […]

    نماینده ولی فقیه در گیلان:  آموزش و پرورش متولی تربیت نسلی است که آینده ایران را رقم می‌زند
  • نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت نسلی است که آینده ایران اسلامی در دهه‌های آینده به دست پرتوان و همت والای خود رقم خواهد زد.

    به گزارش گیل و دیلم، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با اعضای کارگروه مشترک آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه استان بر ضرورت تعامل آموزش و پرورش با دستگاه‌های فرهنگی – اجتماعی استان تاکید کرد و گفت: نیل به اهداف مطلوب فرهنگی و آموزشی مستلزم بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها در بستر مشارکت جمعی است.

    او همچنین بر ضرورت ارتقاء روز افزون آموزش و تربیت در مدارس تاکید کرد و افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی از الزامات مهم تربیتی امروز است و توجه به این مقوله مهم بسیاری از ناهنجاری ها، انحرافات و آسیب‌های زندگی در آغاز هزاره‌ی سوم را مرتفع می‌سازد.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و فراوان فرهنگ اصیل ایران اسلامی در حوزه سبک زندگی و تبلور استعداد‌های بالقوه اجتماعی گفت: امروز نسل جدید و جوان جامعه نیازمند مفاهیم متعالی موجود در ذخایر فرهنگی این سرزمین است که در بستر تاسی از آموزه‌های اسلام اصیل، دوام و قوام یافته و می‌تواند تحول ساز باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51259

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *