×

نماینده ولی فقیه در گیلان: بیمارستانی در تراز مردم استان نداریم

  • کد نوشته: 51443
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۹
  • 251 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان این استان را فاقد بیمارستان در تراز مردم گیلان عنوان کرد و گفت: گیلان رتبه آخر در سازه های بیمارستانی را دارد و می طلبد مسئولان مربوطه این استان را دریابند. به گزارش گیل و دیلم، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به […]

    نماینده ولی فقیه در گیلان: بیمارستانی در تراز مردم استان نداریم
  • نماینده ولی فقیه در گیلان این استان را فاقد بیمارستان در تراز مردم گیلان عنوان کرد و گفت: گیلان رتبه آخر در سازه های بیمارستانی را دارد و می طلبد مسئولان مربوطه این استان را دریابند.

    به گزارش گیل و دیلم، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه زمانی گیلان به لحاظ بیمارستانی استان نخست کشور بود اظهار کرد: اکنون گیلان رتبه آخر در سازه های بیمارستانی را دارد و می طلبد مسئولان مربوطه این استان را دریابند.

    وی به وجود دو رودخانه زرجوب و گوهررود در رشت اشاره کرد و افزود: رودخانه های مذکور با توجه به پسماندی که در رشت داریم، آسیب پذیری هایی برای مردم گیلان ایجاد کرده است.

    امام جمعه رشت با بیان اینکه واکاوی عیبها و آسیب هایی که به جامعه شهری و روستایی وارد می شود مفید است، تصریح کرد: در سال های اخیر کاری برای استان انجام نشده و فاقد بیمارستان در تراز مردم گیلان هستیم.

    آیت الله فلاحتی، بیمارستان های پورسینا و دکتر حشمت را دارای قدمت یکصد ساله دانست و بیان کرد: برای گیلان با وجود تقدیم هشت هزار شهید و وجود شایستگان جهانی مانند سلار دیلمی از قرن های گذشته، می طلبد توجه به سازه های بیمارستانی استان شود.

    وی، گیلان را قطب پذیرش بیمار از استان های همجوار عنوان کرد و گفت: انتظار داریم مسئولان مربوطه به اولویت های استان توجه ویژه داشته باشند.

    نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به وظایف قانونگذاری و نظارت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: عزل و نصب مدیران وظیفه نمایندگان نبوده و به عهده دولت است اما نمایندگان به عنوان مشاوران عالی مسئولان استان می توانند نظر خود را اعلام کنند.

    آیت الله فلاحتی به شرایط کشور با توجه به اعمال تحریم ها اشاره کرد و یادآور شد: شرایط ایجاد شده را درک می کنیم اما اکنون گیلان واجد اولویت هایی است و انتظار داریم به اولویت های استان توجه ویژه شود.

    وی با بیان اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، اظهار کرد: گیلان به دلیل شرایط اقلیمی، سوء تغذیه و نبود اطلاع رسانی مناسب واجد بروز مشکلات پزشکی بوده بنابراین توجه به بیمه سلامت در کاهش هزینه حائز اهمیت است.

    امام جمعه رشت، اراده برای کار و دست پاک بودن مسئولان را مهم عنوان و افزود: داشتن خط فکر و اندیشه سیاسی برای بنده مهم نبوده بلکه ارائه طرحی نو برای برطرف کردن معضلات مهم است ضمن اینکه به خروجی فعالیت ها باید توجه شود.

    وی ادامه داد: داشتن روحیه مجاهدانه، خلاقیت، اراده و اتاق اندیشه ورز برای انجام فعالیت ها توسط مسئولان تاثیرگذار است.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رشت فاضلاب شهری مناسب ندارد، بیان کرد: در گذشته بعضی از امور خردورزانه صورت نگرفته است.

    وی سلامت جسم و دین را همواره در کنار هم دانست و خاطرنشان کرد: عقل، فکر و عبادت سالم در بدن سالم است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51443

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *