×

نماینده ولی فقیه در گیلان: مسئولان شکرگزار نعمت خدمتگزاری به مردم باشند

  • کد نوشته: 20240
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۶
  • 139 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان مسئولان استانی را منصوب شده از ناحیه دولت تدبیر و امید دانست و یادآور شد: مسئولان دلسوز مردم و اهل تلاش باشند و خدا را به خاطر نعمت خدمتگزاری شکر کنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار استاندار، […]

    نماینده ولی فقیه در گیلان:  مسئولان شکرگزار نعمت خدمتگزاری به مردم باشند
  • نماینده ولی فقیه در گیلان مسئولان استانی را منصوب شده از ناحیه دولت تدبیر و امید دانست و یادآور شد: مسئولان دلسوز مردم و اهل تلاش باشند و خدا را به خاطر نعمت خدمتگزاری شکر کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار استاندار، معاونین و مدیران ستادی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر انسان های مخلص بودند، اظهار کرد: رجایی و باهنر نام نیکی از خود در برهه ای خاص از زمان مسئولیت بر جای گذاشتند.

    وی با اشاره به آیه «وَأَمَّا بِنِعْمَهِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ»، افزود: جامعه اگر یک دولت قوی، فرزانه، مدیر و مدبر داشته باشد، چرخه گردش آن جامعه بهتر می گردد و رضایت مردم بیشتر خواهد شد. براساس روایات، مردم به فرمانروایان خود شبیه تر از پدر و مادرشان هستند.

    امام جمعه رشت اضافه کرد: اگر فرمانروای جامعه ای خوش گذران، بی بند و بار، بی تقوا و نالایق باشد، رفتار مردم نیز مانند او خواهد شد، اما اگر مردم مسئولان خود را پرتلاش، با تدبیر، صبور و بردبار و حکیم بدانند، اندیشه و رفتار خودشان را اصلاح می کنند.

    آیت الله قربانی با بیان اینکه مردم در حکومت نقش آفرین هستند، خاطرنشان کرد: اگر دولت ها فعال، مدیر، مدبر، با انگیزه و با اندیشه باشند، مردم نه تنها در جبهه جنگ، بلکه در همه جبهه های اقتصادی، فرهنگی، علمی، اخلاقی و… خوب عمل خواهند کرد.

    این کارشناس دینی امام راحل و مقام معظم رهبری را انسان های والا و بزرگوار دانست و گفت: در طوفان حوادث اوایل انقلاب که دشمنان می خواستند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند، دکتر روحانی در کنار امام و رهبری در کمیسیون دفاع زحمات فراوانی کشید و امروز نیز رئیس دولت تدبیر و امید است.

    وی مسئولان استانی را منصوب شده از ناحیه دولت تدبیر و امید دانست و یادآور شد: مسئولان به دور از تشریفات، غلو و دروغ، دلسوز مردم و اهل تلاش باشند و خدا را به خاطر نعمت خدمتگزاری شکر کنند.

    نماینده ولی فقیه در گیلان بهره برداری از ۸ هزار پروژه گیلان در دولت یازدهم را اقدامی بسیار ارزشمند و بزرگ دانست و گفت: این همه راه، جاده، پل، سد، دانشگاه، مدرسه و… بعد از ۳۸ سال انقلاب در کشور ساخته شده است؛ اگر چه ممکن است عده ای قدرناشناس باشند، اما خیلی ها قدردان مسئولان هستند که با وجود این همه تحریم، چنین جایگاه بزرگی به اذعان دشمنان داریم.

    امام جمعه رشت با بیان اینکه شهدا برای رضای الهی به جبهه رفتند و شهید شدند، اضافه کرد: ما هم باید برای رضای خدا تلاش کنیم و آیندگان درباره ما قضاوت خواهند کرد.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20240

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *