×

نماینده ولی فقیه در گیلان: هرگونه ارائه خدمات به مردم فارغ از تفکرات سیاسی باشد

  • کد نوشته: 53186
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۱
  • 63 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: باید هرگونه ارائه خدمات به مردم فارغ از تفکرات سیاسی باشد تا همه متخصصان و نیروهای انقلابی در توسعه گیلان نقش آفرین باشند. به گزارش گیل و دیلم ،آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که در دفتر نماینده ولی […]

    نماینده ولی فقیه در گیلان: هرگونه ارائه خدمات به مردم فارغ از تفکرات سیاسی باشد
  • نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: باید هرگونه ارائه خدمات به مردم فارغ از تفکرات سیاسی باشد تا همه متخصصان و نیروهای انقلابی در توسعه گیلان نقش آفرین باشند.

    به گزارش گیل و دیلم ،آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح آمایش سرزمین در گیلان گفت: باید از ظرفیت نخبگان و متخصصان در اجرای طرح آمایش سرزمینی بهره برد تا این طرح با کمترین اشکال در استان اجرا شود.

    وی با بیان اینکه آمایش سرزمینی نقش مهمی در اقتصاد و فرهنگ گیلان دارد تصریح کرد: در روند بودجه نویسی و اجرای طرح آمایش، به گونه ای عمل شود که ضمن تامین نیازمندی ها و مشکلات استان، دقت نیز فدای سرعت نشود تا برکات آن موجب توسعه همه جانبه گیلان شود.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت در بخش های مختلف تاکید کرد: باید هرگونه ارائه خدمات به مردم فارغ از تفکرات سیاسی باشد تا همه متخصصان و نیروهای انقلابی در توسعه گیلان نقش آفرین باشند.

    امام جمعه رشت خواستار رعایت مسایل زیست محیطی در روند اجرای پروژه های عمرانی در گیلان شد و افزود: مشکلات پسماند یکی از معضلات جدی استان است که علاوه بر ساماندهی دفع زباله، نیازمند فرهنگ سازی در میان اقشار مختلف بویژه مسافران و گردشگران است.

    آیت الله فلاحتی با اشاره به ظرفیت های طبیعی گیلان، آن را فرصتی ارزشمند برای حل بسیاری از مشکلات استان دانست و خاطرنشان کرد: گیلان اگرچه از دیرباز دروازه اروپاست اما از مشکلات فراوانی رنج می برد و همه باید با وحدت و همگرایی برای حل این مشکلات گام بردارند.

    وی همچنین بر لزوم نظارت نمایندگان در اجرای طرح ها بویژه طرح های عمرانی تاکید و عنوان کرد: برخی نمایندگان در عزل و نصب های مدیریتی دخالت می کنند که بهتر است به جای آن از ظرفیت های مجلس شورای اسلامی برای توسعه کشور استفاده کنند.

    محمدعلی محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمینی در استان گفت: در اجرای این طرح همه بخش های مختلف و نیازمندی های گیلان دیده شده و با اجرای آن شاهد توسعه پایدار در استان خواهیم بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53186

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *