×

نورافشانی آسمان گیلان در شب ۲۲ بهمن

  • کد نوشته: 28810
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۱
  • 253 بازدید
  • ۰
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه نورافشانی در چهار نقطه شهر رشت و همه شهرستان‌های استان همراه با گلبانگ «الله اکبر» در شب پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم رسول جلایی،مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان از برگزاری […]

    نورافشانی آسمان گیلان در شب ۲۲ بهمن
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه نورافشانی در چهار نقطه شهر رشت و همه شهرستان‌های استان همراه با گلبانگ «الله اکبر» در شب پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم رسول جلایی،مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه نورافشانی در چهار نقطه شهر رشت و همه شهرستان‌های استان در شب پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد:به مناسبت جشن سی‌و‌نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ایجاد شور و نشاط عمومی شهروندان رشتی،ویژه‌برنامه نورافشانی در میدان شهدای ذهاب، مسکن مهر و بوستان‌های ملت و دانشجو این شهر برگزار خواهد شد.

    وی با اعلام برگزاری ویژه‌برنامه نورافشانی در همه شهرستان‌های استان گیلان،تصریح کرد:نورافشانی همراه با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در ساعت ۲۱ شامگاه ۲۲ بهمن همراه با گلبانگ «الله اکبر» برگزار می‌شود.

    مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان،از برگزاری برنامه‌های ویژه فرهنگی و هنری همراه با جاذبه‌های بومی و محلی و با حضور هنرمندان برجسته در جشن شب یوم‌الله ۲۲ بهمن در سطح استان خبر داد و گفت:حضور شخصیت‌ها و میهمانان شاخص،پخش سرودهای خاطره‌انگیز انقلابی و آذین‌بندی با استفاده از پرچم جمهوری اسلامی و پرچم‌های الوان از دیگر برنامه‌های مراسم نورافشانی خواهد بود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28810

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *