×

نیت شوم پسر جوان در شب ولنتاین/ او برای ۲ زن آبادانی نقشه داشت

  • کد نوشته: 11482
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۷
  • 154 بازدید
  • ۰
  • پسر جوان که قصد داشت با ۲ زن در شب ولنتاین رابطه برقرار کند در برابر حمله مردان غریبه طایفه زنان قرار گرفت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، عقربه ها ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دوشنبه ۲۵ بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری ۱۸ آبادان در جریان درگیری چند مرد و زن در منطقه ذوالفقاری […]

    نیت شوم پسر جوان در شب ولنتاین/ او برای ۲ زن آبادانی نقشه داشت
  • پسر جوان که قصد داشت با ۲ زن در شب ولنتاین رابطه برقرار کند در برابر حمله مردان غریبه طایفه زنان قرار گرفت.
    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، عقربه ها ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دوشنبه ۲۵ بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری ۱۸ آبادان در جریان درگیری چند مرد و زن در منطقه ذوالفقاری قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران به سمت محل حرکت کردند.
    ماموران زمانیکه در محل حاضر شدند هیچ اثری افراد در درگیری نبود و تنها خودروی سمند تخریب شده ای در صحنه درگیری جا مانده بود.
    تیم پلیسی در تحقیقات پی بردند خودرو برای مرد جوانی است که قصد داشته با ۲ زن جوان برای یک رابطه شوم به خانه اش برود که یکی از آشنایان ۲ زن متوجه این ماجرا شده و به تعقیب آنها راه افتاده و در مسیر اهالی طایفه را از این سناریوی با خبر کرده است.
    در ادامه مشخص شد که چند جوان برای انتقام گیری و ادب کردن پسر جوان با حضور جلوی خانه پسر جوان اقدام به تخریب خودروی وی کرده و همین باعث درگیری بین چند جوان با صاحب خودرو شده است.
    بدین ترتیب ماموران برای جلوگیری از درگیری بین طایفه ای و انتقام گیرانه با دستور بازپرس پرونده برای دستگیری افراد شرکت کننده در این درگیری وارد عمل شدند.
    ماموران با کاوش های فنی موفق شدند ۲ زن جوان و ۴ جوانی که اقدام به کتک کاری با پسر جوان کرده بودند را دستگیر کنند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
    بنا به این گزارش، ماموران در زمان دستگیری متهمان یک اسلحه شکاری غیرمجاز در داخل خودرو شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11482

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *