×

نیروی انتظامی بازوی اصلی برقراری نظم و امنیت است

  • کد نوشته: 20339
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۷
  • 151 بازدید
  • ۰
  • استاندار نیروی انتظامی را بازوی اصلی برقراری نظم و امنیت معرفی کرد و بیان داشت: حضور همیشگی پلیس در صحنه زمینه ساز ثبات کشور است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری پلیس، دکتر” محمد علی نجفی” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور جانشین فرمانده […]

    نیروی انتظامی بازوی اصلی برقراری نظم و امنیت است
  • استاندار نیروی انتظامی را بازوی اصلی برقراری نظم و امنیت معرفی کرد و بیان داشت: حضور همیشگی پلیس در صحنه زمینه ساز ثبات کشور است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری پلیس، دکتر” محمد علی نجفی” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سالن اجتماعات شهدای ناجا در گیلان برگزار شد با بیان اینکه تاثیر تلاش های سردار میرحیدری در گیلان انکارشدنی نیست، اظهار داشت: روحیه ایثار و خلوص فرمانده سابق انتظامی استان قابل تقدیر است.

    وی نظام مقدس اسلامی را یک نظام مردم سالار دانست و اضافه کرد: در این نظام همه مدیران باید بر اساس باورها و ارزش های دینی پاسخگوی مردم باشند.

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه سردار اسحاقی سال ها در استان های مختلف تجارب ارزشمندی به دست آورده است، تصریح کرد: این تجربیات می توانند برای حفظ امنیت پایدار استان موثر باشند‌.

    دکتر نجفی نیروی انتظامی را بازوی اصلی برقراری نظم و امنیت معرفی کرد و بیان داشت: حضور همیشگی پلیس در صحنه زمینه ساز ثبات کشور است.

    وی با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی مشترک پلیس و استانداری در دوران تصدی سردار میرحیدری، خاطرنشان کرد: طرح فرهنگی گیلان مطهر گام ارزشمندی برای ارتقا امنیت اخلاقی استان بود.

    استاندار گیلان اخلاق مداری و مردم محوری را از خصوصیات برجسته پلیس دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی به ارزش ها و باورهای دینی هویت می بخشد‌.

    دکتر نجفی با ابراز امیدواری برای تداوم توفیقات فرماندهی انتظامی استان با حضور سردار اسحاقی، برای سردار میرحیدری در سمت تازه آرزوی توفیق کرد.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20339

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *