×

نیکفر ، پای ثابت مراسمات مذهبی | نماینده ی لاهیجان و سیاهکل ، غیبت لاهوتی در لنگرود را هم جبران می کند

  • کد نوشته: 38551
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۹
  • 153 بازدید
  • ۰
  • اختصاصی؛ به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، با توجه به اینکه زمان زیادی تا انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است اکثر نمایندگان مجلس دهم در صدد تامین مالی پروژه های نیمه کاره و به اتمام رساندن آن در حوزه های انتخابیه خود می باشند ‌. این در حالیست که از […]

    نیکفر ، پای ثابت مراسمات مذهبی | نماینده ی لاهیجان و سیاهکل ، غیبت لاهوتی در لنگرود را هم جبران می کند
  • اختصاصی؛ به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، با توجه به اینکه زمان زیادی تا انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است اکثر نمایندگان مجلس دهم در صدد تامین مالی پروژه های نیمه کاره و به اتمام رساندن آن در حوزه های انتخابیه خود می باشند ‌.
    این در حالیست که از ابتدای دوران نمایندگی ذبیح نیکفر ، نماینده ارزشی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل ، گزارشات مردمی از حضور مداوم وی در اکثر مراسمات مذهبی و تشییع ، تدفین و ختم، به جای پیگیری و رفع مشکلات و معضلات این دو شهرستان حکایت می کند .
    البته برخی علت رو آوردن شانس و یا اقبال به این پزشک عمومی در اسفند ماه سال ۱۳۹۴ را صرفا شرکت نیکفر لیالستانی در این مجالس و محافل ( از شهر تا روستا ) دانسته و برخی دیگر ، ویزیت رایگان وی را نیز مزید بر این علت عنوان می کنند ‌.

    گفتنی است این بار ، نماینده ی لاهیجان و سیاهکل که به پای ثابت حضور در اینگونه مراسمات شناخته می شود ، با خروج از حوزه انتخابیه خود ، غیبت لاهوتی را بهانه ای برای جبران کم کاری های وی در شهرستان مجاور ، تلقی می کند .

    از جمله حواشی حضور نیکفر در یادواره شهداء آنسرمحله لنگرود می توان به همراهی رییس آبفای شهرستان سیاهکل با او اشاره کرد .

    به گزارش گیل و دیلم ،بر اساس گزارشات محلی از سیاهکل ، ضعف در عملکرد مدیریتی آبفای این شهرستان پس از دوران درخشان حسن امیدوار ، مورد انتقاد شدید مردم قرار دارد.

    دهدار را با کوچه پس کوچه های کَنده کاری شده سیاهکل می شناسند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38551

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *