×

نیکفر: دولت به دلیل هزینه‌بر بودن طرح سالم‌سازی دریا آن را رها کرد/ فرصتی برای ایجاد اشتغال از دست رفت

  • کد نوشته: 17992
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۱
  • 87 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لاهیجان در مجلس با انتقاد از اینکه طرح های سالم سازی دریا از سوی دولت نیمه کاره رها شده است، افزایش آمار غرق شدگان دریا و از دست رفتن فرصت ایجاد اشتغال را از پیامدهای این امر دانست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ذبیح نیکفر لیالستانی درباره برخی انتقادها نسبت به […]

    نیکفر: دولت به دلیل هزینه‌بر بودن طرح سالم‌سازی دریا آن را رها کرد/ فرصتی برای ایجاد اشتغال از دست رفت
  • نماینده مردم لاهیجان در مجلس با انتقاد از اینکه طرح های سالم سازی دریا از سوی دولت نیمه کاره رها شده است، افزایش آمار غرق شدگان دریا و از دست رفتن فرصت ایجاد اشتغال را از پیامدهای این امر دانست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ذبیح نیکفر لیالستانی درباره برخی انتقادها نسبت به نبود برنامه ریزی در زمینه طرح سالم سازی دریا، افزود: در برخی از استان های شمالی کشور طرح سالم سازی دریا برای مدت محدودی اجرا شد به گونه ای که رضایتمندی مناسبی در حوزه امنیتی و زیست محیطی ایجاد کرد اما بعد از مدتی این طرح، نیمه کاره رها شد.

    نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه طرح سالم سازی دریا هزینه هایی برای دولت به همراه داشت نتوانست ادامه پیدا کند که همین امر باعث شد اجرای نیمه کاره آن نتواند نتیجه ای در بر داشته باشد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: وجود انبوه زباله، اشغال سواحل از سوی برخی و نبود امکانات کافی و مناسب برای گردشگران از مهمترین ناکامی های طرح سالم سازی دریاست.

    وی یادآور شد: از سوی دیگر طرح‌های سالم‌سازی، فرصتی برای ایجاد اشتغال است که متاسفانه طی سالیان گذشته از فرصت‌های موجود به خوبی استفاده نشده است.

    نیکفر لیالستانی تاکید کرد: با توجه به ورود سیل عظیمی از جمعیت به استان های شمالی به ویژه در روزهای تعطیلی لازم است از همه نوع امکانات و تجهیزات لازم در طرح های سالم سازی دریا استفاده کرد.

    نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اختصاص نیافتن اعتبارات کافی برای اجرای این طرح از دلایل موفق نبودن آن بوده است هر چند دولت تلاش کرده تا از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کند اما موفقیت چندانی حاصل نشده است.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون شک نبود طرح سالم سازی دریا آمار غرق شدگان را به افزایش می دهد که این آمار می تواند تا حد زیادی نگران کننده باشد/خانه ملت

    پایان پیام

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17992

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *