×

نیکویی فرمانده انتظامی لنگرود شد

  • کد نوشته: 23815
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۷
  • 276 بازدید
  • ۰
  • مجید نیکویی با معرفی فرمانده انتظامی گیلان، رئیس پلیس جدید لنگرود شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سردار محمدرضا اسحاقی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس جدید این شهرستان که در ستاد انتظامی لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به عنوان رویکرد ناجا محسوب می‌شود این است […]

    نیکویی فرمانده انتظامی لنگرود شد
  • مجید نیکویی با معرفی فرمانده انتظامی گیلان، رئیس پلیس جدید لنگرود شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سردار محمدرضا اسحاقی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس جدید این شهرستان که در ستاد انتظامی لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به عنوان رویکرد ناجا محسوب می‌شود این است که ان شاالله پلیس بتواند در شان و تراز انقلاب اسلامی برای مردم خدمت کند.

    وی گفت: مهم‌ترین افتخار ناجا، نوکری و خدمتگزاری به مردم انقلابی کشور است که در معارف اسلامی نیز به تکریم همنوع سفارش و تاکید شده است که ضمن طی شدن زمان، تلاش و کوشش در این مسیر نیز لازم و حیاتی است.

    فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حفظ جان، مال و ناموس مردم سه وظیفه محوری پلیس است، افزود: ناجا به دنبال این است که هر روز به پایگاه اجتماعی خود برای گسترش سطح تعامل، مشارکت مردم و اعتماد در راستای تحقق به یک امنیت پایدار دست یابد.

    اسحاقی تاکید کرد: ناجا در هر شرایطی برای حفظ امنیت اجتماعی تلاش می کند و تا زمانی که مردم همراه نیروهای پلیس باشند امنیت نیز پایدار خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم، در پایان این مراسم از زحمات پنج ساله سرهنگ پاسدار حسین نیک فرد قدردانی و سرهنگ مجید نیکویی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود معرفی شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23815

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *