×

هر روز جان پاکبانان زحمتکش شهر در خطر است!/سانحه جدیدی که مورد بی توجهی قرار گرفت

  • کد نوشته: 39886
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۲
  • 86 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم ؛ بعد از فوت پاکبان رشتی بر اثر تصادف با خودروهای عبوری اعضای شورای شهر رشت در صحن شورای شهر و کمیسیون بهداشت تذکرات جداگانه ای در خصوص رعایت ایمنی به سازمان پسماند و پیمانکاران دادند تا شاهد تکرار حوادث تلخ نباشیم اما متاسفانه حتی طی ۲ روز گذشته حوادث ناگواری در […]

    هر روز جان پاکبانان زحمتکش شهر در خطر است!/سانحه جدیدی که مورد بی توجهی قرار گرفت
  • گیل و دیلم ؛ بعد از فوت پاکبان رشتی بر اثر تصادف با خودروهای عبوری اعضای شورای شهر رشت در صحن شورای شهر و کمیسیون بهداشت تذکرات جداگانه ای در خصوص رعایت ایمنی به سازمان پسماند و پیمانکاران دادند تا شاهد تکرار حوادث تلخ نباشیم اما متاسفانه حتی طی ۲ روز گذشته حوادث ناگواری در بخش خدمات شهر به وقوع پیوسته که از طرف شهرداری و حتی شواری شهر نیز به آن پرداخته نشده است.

    دیروز نیز بر اثر عدم استفاده از ماشین الات مکانیزه ای که گویا در شهرداری موجود بوده اما بدلیل بی توجهی که به تعمیرات نیاز داشته، بلا استفاده مانده و استفاده نمی گردد ، همانطور که در عکسها مشهود است جان پاکبانی دیگر به خطر افتاد اما اینبار خبری منتشر نشد و این سانحه تلخ مورد بی توجهی واقع شد

    در شرایطی این اتفاقات ناگوار رخ داده که در چند روز گذشته طی مصاحبه هایی از سوی معاونت خدمات شهری و رییس سازمان عمران و بازافرینی از تجهیز شهرداری به ماشین الات مکانیزه و خصوصا دستگاه جاروی رفت و روب مکانیزه ،سخن به میان آمد.

    به واقع پاسخگوی این اتفاقات چه کسی است و متولی امر کیست؟ چرا در طول سالها این ماشین الات مورد تعمیر قرار نگرفته اند و مورد استفاده قرار نمی گیرد؟

    هر روز جان پاکبانان زحمتکش این شهر در خطر است و هر روز توجه و دقت و بررسی این اتفاق ناخوشایند کمتر شده و به فراموشی سپرده می شود.

    منبع: خبرآزاد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39886

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *