×

هشت طرح عمرانی در بخش مرکزی لاهیجان به بهره برداری رسید

  • کد نوشته: 41907
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۵
  • 60 بازدید
  • ۰
  • هشت طرح عمرانی بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش مرکزی شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید. به گزارش گیل و دیلم، طرح آبرسانی به روستاهای بندبن و صالح بر با صرف بیش از شش میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال که با اعتبارات استانی اجرا شده اند از جمله طرح های این روز بودند که مورد […]

    هشت طرح عمرانی در بخش مرکزی لاهیجان به بهره برداری رسید
  • هشت طرح عمرانی بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش مرکزی شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.

    به گزارش گیل و دیلم، طرح آبرسانی به روستاهای بندبن و صالح بر با صرف بیش از شش میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال که با اعتبارات استانی اجرا شده اند از جمله طرح های این روز بودند که مورد بهره برداری قرار گرفتند و ۵۵ خانوار از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

    افتتاح شبکه هوایی ۵۵۴متر خط فشار ۲۰کیلوولت برق و نصب ترانس ۵۰کیلوولت آمپر با ۱۱۵میلیون تومان و ۵۰۰متر خط ۲۰کیلوولت و نصب ترانس ۱۲۵کاوا به ارزش ۱۱۰میلیون تومان به منظور تامین و تقویت برق روستای سوستان از محل اعتبارات استانی از جمله این طرح ها بود که برای ۱۵نفر شغل موقت ایجاد شد و ۷۷۷خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

    افتتاح فاز اول پارک و بوستان لیالستان به میزان ۵۰۰متر انجام شد که ساخت این پارک در سه فاز پیش بینی شده و با خرید زمین به ارزش ۴۰۰میلیون ریال از محل اعتبار دهیاری ها ساخت آن آغاز شد و سپس با در نظر گرفتن اعتبار ملی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال که تاکنون ۳۰۰میلیون ریال آن اختصاص یافته ؛ این طرح در سه فاز و دو هزار مترمربع احداث می شود که فاز اول آن امروز در چهارمین روز دهه فجر بهره برداری شد.

    همچنین از محل اعتبارات دهیاری ها مبلغ ۵۰۰میلیون ریال برای خرید و نصب و راه اندازی لوازم و ست ورزشی در این پارک صرف شده است .

    بخش مرکزی لاهیجان روز دوشنبه شاهد بهره برداری از روکش آسفالت راه روستایی قصاب محله به طول یک و نیم کیلومتر و اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ایجاد اشتغال موقت برای ۲۰نفر و افتتاح روکش راه روستای کوره به طول سه کیلومتر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ایجاد اشتغال موقت برای ۳۰نفر بود که ۱۵۱خانوار از آن بهره مند شدند.

    اجرای طرح بتنی کردن انهار در روستای سرشکه به طول ۷۰۰متر با ارزش دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به منظور آبرسانی به بیش از یکصد هکتار از اراضی کشاورزی منطقه نیز در بخش مرکزی لاهیجان افتتاح و ۲۶۴خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

    بهسازی و آسفالت راه روستایی پاشاکی به گوشکجان به طول یک کیلومتر به ارزش یک میلیارد و ۹۲۰میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ایجاد اشتغال موقت برای ۳۵نفر و اجرای طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی گردکوه به تازه آباد به طول یک و شش دهم کیلومتر با صرف سه میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات استانی از دیگر طرح های چهارمین روز دهه فجر بودند که علاوه بر ایجاد اشتغال موقت برای ۳۵نفر ۷۷۱خانوار از آن بهره مند می شوند.

    شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41907

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *