×

هشت مقام برای بانوان قایقران گیلانی شرکت کننده در تست انتخابی تیم ملی

  • کد نوشته: 46988
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۷
  • 188 بازدید
  • ۰
  • تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان در سه رده سنی بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان روز گذشته در دریاچه آزادی تهران برگزار شد که بانوان قایقران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب هشت مقام شدند. به گزارش گیل و دیلم ،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز دوشنبه […]

    هشت مقام برای بانوان قایقران گیلانی شرکت کننده در تست انتخابی تیم ملی
  • تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان در سه رده سنی بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان روز گذشته در دریاچه آزادی تهران برگزار شد که بانوان قایقران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب هشت مقام شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها در دو بخش کایاک و کانو و در دو ماده ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر انجام شد که این تست برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد.

    وی ادامه داد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، در کانو ۲۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال، آتنا رئوفی از گیلان عنوان قهرمانی را کسب کرد و زیبا سماک دیگر بانوی قایقران این استان موفق شد مقام سوم را کسب کند.

    وی بیان کرد: در رشته کایاک ۵۰۰ متر جوانان نیز، تانیا کارگرپور ورزشکار شایسته گیلانی توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و ترانه ترنج دیگر ورزشکار گیلانی نیز روی سکوی سوم این رشته قرار گرفت.

    وی در ادامه گفت: همچنین در رقابت های تست انتخابی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور در رشته کایاک ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال، پریسا محمدزاده از استان گیلان با شایستگی عنوان نخست را کسب کرد.

    مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: در رشته کایاک ۲۰۰ متر جوانان نیز، تانیا کارگرپور از استان گیلان پس از ورزشکاری از تهران مقام نایب قهرمانی را کسب کرد تا دومین مقام ارزشمند خود را در این مسابقات کسب کند.

    ورزلدوست خاطرنشان کرد: همچنین الناز شفیعیان دیگر بانوی قایقران شایسته گیلانی در رشته کایاک ۵۰۰ متر بزرگسالان پس از ورزشکارانی از هرمزگان و همدان سوم شد و در رشته کایاک ۲۰۰ متر بزرگسالان نیز پس از ورزشکارانی از همدان و هرمزگان روی سکوی سوم قرار گرفت.

    وی یادآور شد: به این ترتیب با پایان تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان کشور، نفرات برتر این مسابقات از سوی کمیته فنی به مرحله بعدی اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46988

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *