×

هشدار به مشترکان اداری پرمصرف برق در گیلان

  • کد نوشته: 103351
  • ۱۴۰۳-۰۳-۳۰
  • 14 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: در صورت تکرار بی توجهی به مقوله مدیریت مصرف انرژی اسامی ادارات پرمصرف این استان منتشر خواهد شد.....
    هشدار به مشترکان اداری پرمصرف برق در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم، مسعود صادقی خمامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: نیرو‌های عملیاتی این شرکت برق ادارات و دستگاه‌های دولتی پرمصرف را پس از صدور اخطار و در پی بی‌توجهی به مقوله مدیریت مصرف انرژی قطع کردند.

    به گفته او، با پایش دقیق و رصد هوشمند مصرف برق ادارات، برق ۱۹ اداره و سازمان در گیلان که الگوی صحیح مصرف برق را رعایت نکردند، قطع شد و تاکنون بیش از ۲۰۰ اداره نیز اخطار قطع برق دریافت کردند.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود: این شرکت در راستای رسالت ذاتی خود با هدف حفظ پایداری شبکه و تأمین آسایش هم استانی‌ها و مشترکان، بر اجرای دقیق مصوبه هیئت وزیران در خصوص کاهش مصرف برق توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی به صورت جدی و مستمر با استفاده از کنتور‌های هوشمند و اکیپ‌های متعدد ارزیاب میدانی نظارت دارد.

    صادقی به مشترکان اداری برق در استان گیلان که نسبت به مصوبه هیئت دولت بی اعتنا هستند، یادآوری کرد؛ در صورت تکرار این بی توجهی، اسامی این دسته از ادارات جهت آگاهی عموم شهروندان منتشر خواهد شد.

    او تصریح کرد: بر پایه دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر، ادارات باید در ساعت‌های اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103351

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *