×

هشدار هواشناسی برای جلوگیری از خسارت احتمالی بارش شدید باران

  • کد نوشته: 55914
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۷
  • 157 بازدید
  • ۰
  • هواشناسی گیلان برای جلوگیری از خسارت احتمالی بارش شدید باران در این استان هشدار داد. به گزارش گیل و دیلم، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با تقویت ناپایداری ها، بارش باران از عصر فردا در این استان آغاز می‌شود و تا صبح چهارشنبه به شدت ادامه خواهد داشت. او با بیان اینکه در مناطق کوهستانی استان گیلان در […]

    هشدار هواشناسی برای جلوگیری از خسارت احتمالی بارش شدید باران
  • هواشناسی گیلان برای جلوگیری از خسارت احتمالی بارش شدید باران در این استان هشدار داد.

    به گزارش گیل و دیلم، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با تقویت ناپایداری ها، بارش باران از عصر فردا در این استان آغاز می‌شود و تا صبح چهارشنبه به شدت ادامه خواهد داشت.

    او با بیان اینکه در مناطق کوهستانی استان گیلان در این مدت برف خواهد بارید، افزود: دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

    مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارندگی، وزش باد و بالا آمدن آب رودخانه‌ها مهمترین پدیده‌های جوی استان در ۳ روز آینده است، اظهار داشت: رعد و برق، بارش تگرگ و مه آلودگی از دیگر پدیده‌های جوی در این استان خواهد بود.

    دادرس تصریح کرد: احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، آبگرفتگی معابر و خزانه‌های برنج، سیلابی شدن مسیل ها، رانش و لغزش زمین و آسیب به سازه‌های سست بنیان، سرمازدگی درختان میوه نظیر گردو و فندق در این مدت وجود دارد.

    او از شهروندان خواست: برای جلوگیری از بروز حوادث مخاطره آمیز در روزهای آینده از مستقر شدن کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55914

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *