×

هم‌زمان با بارش برف، فعالیت ستاد بحران شهرداری لاهیجان آغاز شد

  • کد نوشته: 11668
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۹
  • 145 بازدید
  • ۰
  • شهردار لاهیجان از آغاز فعالیت ستاد بحران شهرداری هم‌زمان با آغاز بارش برف در این شهر خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، بارش باران از روز گذشته در لاهیجان آغاز شد و از بامداد امروز بارندگی‌ها تبدیل به برف شده است. سعید آگشته در جریان […]

    هم‌زمان با بارش برف، فعالیت ستاد بحران شهرداری لاهیجان آغاز شد
  • شهردار لاهیجان از آغاز فعالیت ستاد بحران شهرداری هم‌زمان با آغاز بارش برف در این شهر خبر داد.
    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، بارش باران از روز گذشته در لاهیجان آغاز شد و از بامداد امروز بارندگی‌ها تبدیل به برف شده است.
    سعید آگشته در جریان بازدید از معابر شهری لاهیجان با تاکید بر خدمات‌رسانی به‌موقع به مردم اظهار کرد: از بامداد امروز فعالیت ستاد بحران شهرداری لاهیجان هم‌زمان با بارش برف در این شهر آغاز شده است.
    وی به سفیدپوش شدن شهر لاهیجان به دلیل بارش برف اشاره کرد و افزود: عملیات برف‌روبی و باز کردن معابر با به‌کارگیری تمام امکانات شهرداری در حال انجام است.
    شهردار لاهیجان با قدردانی از گروه‌های خدمات شهری و آتش‌نشانی این شهر، بیان کرد: گروه‌های تاسیساتی، عمرانی، فضای سبز، سازمان حمل و نقل و نیروهای ستادی شهرداری لاهیجان در آماده‌باش هستند و خدمت‌رسانی به مردم در حال انجام است.
    آگشته از حضور اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در کنار ستاد مدیریت بحران شهرداری در نقاط مختلف این شهر خبر داد و تصریح کرد: پاکسازی خیابان‌ها و معابر شهری توسط شهرداری لاهیجان در حال انجام است.
    وی با بیان اینکه شهروندان در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره تلفن ۴۲۳۳۴۰۰۹ و ۴۲۳۳۴۴۴۴ مدیریت بحران شهرداری لاهیجان تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: صبر و حوصله شهروندان در ارائه خدمات ضروری است زیرا با آغاز عملیات برف‌روبی ارائه خدمات هم‌زمان در تمام نقاط شهری امکانپذیر نیست بنابراین نیازمند صبر ویاری شهروندان هستیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11668

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *