×

هواشناسی گیلان؛ استقرار هوای گرم در گیلان تا روز چهارشنبه

  • کد نوشته: 69308
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۳
  • 46 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، گفت: طی سه روز آینده هوای گرم، آسمان صاف و گاهی افزایش ابر برای استان پیش‌بینی می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی روزهای آینده، اظهار کرد: […]

    هواشناسی گیلان؛ استقرار هوای گرم در گیلان تا روز چهارشنبه
  • مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، گفت: طی سه روز آینده هوای گرم، آسمان صاف و گاهی افزایش ابر برای استان پیش‌بینی می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است.

    وی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی ۷۲ ساعت آینده، افزود: طی سه روز آینده هوای گرم، آسمان صاف و گاهی افزایش ابر برای استان پیش‌بینی می‌شود.

    مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به اینکه طی روزهای آینده ابرناکی هوا نیز دور از انتظار نیست، گفت: طی ساعات عصر و شب با شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی و هم وقتی در پاره‌ای نقاط احتمال رگبار باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست و علاوه بر این در این مدت در بعضی نقاط شرایط برای پدیده مه نیز مهیا است.

    دادرس از خنک شدن هوای استان در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه بانفوذ تدریجی سامانه نسبتاً ناپایدار افزایش ابر و روند کاهشی دما در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد و رعدوبرق تا پایان هفته مورد انتظار است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=69308

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *