×

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان خبر داد:
هوای گرم گیلان تقویت می‌شود

  • کد نوشته: 105672
  • ۱۴۰۳-۰۶-۱۰
  • 12 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌های هواشناسی نشانگر استقرار هوای گرم از امروز (شنبه) تا اواخر هفته جاری و تقویت آن در روزهای میانی هفته است....
    هوای گرم گیلان تقویت می‌شود
  • به گزارش گیل و دیلم ،سمانه نگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی از امروز (شنبه) با استقرار جوی غالبا پایدار، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و افزایش نسبی دما تا اواخر هفته جاری در گیلان پیش‌بینی شده‌است.

    وی با اشاره به تقویت هوای گرم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در گیلان افزود: دمای هوای استان در این مدت به طور نسبی بین ۲ تا سه درجه افزایش خواهد یافت.

    کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: همچنین در این مدت گاهی با شکل‌گیری ناپایداری‌های همرفتی و محلی احتمال افزایش ابر، رگبار و رعد و برق‌ پراکنده وجود دارد.

    وی با بیان اینکه اسب‌وونی تالش با ۱۴ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۳۴.۵ درجه بیشترین دمای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند اظهار کرد: دمای فعلی رشت مرکز استان ۲۹ درجه بوده که در گرمترین ساعات به ۳۲ درجه خواهد رسید و رطوبت آن نیز ۶۰ درصد است.

    کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: دریا طی امروز و فردا (یکشنبه) با ارتفاع موج ۱۰ تا ۴۰ سانتی‌متر برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب پیش‌بینی شده‌است.

    آسمان گیلان هم‌اینک صاف تا قسمتی ابری است

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105672

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *