×

هوای گیلان تا ۷۲ ساعت آینده گرم و شرجی است

  • کد نوشته: 91821
  • ۱۴۰۲-۰۵-۳۱
  • 106 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان گفت: الگوهای هواشناسی نشانگر استقرار هوای گرم و شرجی در این استان طی ۷۲ ساعت آینده است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا؛‌ رضا باقری روز سه شنبه اظهار کرد: بر این اساس از امروز تا پنجشنبه هوای گرم و مرطوب و وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات […]

    هوای گیلان تا ۷۲ ساعت آینده گرم و شرجی است
  • کارشناس هواشناسی گیلان گفت: الگوهای هواشناسی نشانگر استقرار هوای گرم و شرجی در این استان طی ۷۲ ساعت آینده است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا؛‌ رضا باقری روز سه شنبه اظهار کرد: بر این اساس از امروز تا پنجشنبه هوای گرم و مرطوب و وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه های گیلان پیش بینی شده است.

    وی با بیان اینکه آسمان گیلان طی این مدت صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده گاهی با شکل گیری ناپایداری های موقتی، رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

    باقری بیان کرد: از اواخر وقت پنجشنبه جاری با نفوذ سامانه بارشی شرایط برای ابرناکی، کاهش دما و رعد و برق تا اوایل هفته آینده مهیا می شود از این رو شالیکاران تا اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری فرصت دارند تا نسبت به درو و جمع آوری محصول برنج اقدام کنند.

    کارشناس هواشناسی استان گیلان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ماسال با ۳۶ درجه گرمترین و دیلمان با ۱۵ درجه سلسیوس خنک ترین مناطق استان گیلان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۳۱ درجه و رطوبت ۷۰ درصد است.

    وی خاطر نشان کرد: دریا تا پنجشنبه هفته جاری با بیشینه ارتفاع موج ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر برای فعالیت های دریانوردی با احتیاط مناسب است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91821

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *