×

هیچ گونه مشکلی در تامین بنزین در استان وجود ندارد

  • کد نوشته: 69085
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۵
  • 84 بازدید
  • ۰
  • مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اشاره به نشر مطالبی مبنی بر کمبود بنزین در استان در فضای مجازی ، این مطلب را شایعات و نادرست خواند و گفت : هیچ گونه مشکلی در تامین بنزین در استان وجود ندارد و سوختگیری به صورت عادی و روان در جایگاهها در حال […]

    هیچ گونه مشکلی در تامین بنزین در استان وجود ندارد
  • مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اشاره به نشر مطالبی مبنی بر کمبود بنزین در استان در فضای مجازی ، این مطلب را شایعات و نادرست خواند و گفت : هیچ گونه مشکلی در تامین بنزین در استان وجود ندارد و سوختگیری به صورت عادی و روان در جایگاهها در حال انجام است .

    به گزارش گیل و دیلم ،کوروش بالا دست روز شنبه در گفت و گویی افزود : از مردم فهیم استان می خواهیم که اطلاعیه ها و اخبار مرتبط را از مجاری و کانال های موثق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دریافت  و  به شایعات توجه نکنند تا روند عادی سوخت رسانی با تلاش کارکنان پخش فرآورده های نفتی ، جایگاه داران ، پیمانکاران حمل ونقل و رانندگان نفتکش ها ادامه یابد .

    وی همچنین در پاسخ به  پرسش اینکه آیا رانندگان نفت کش در گیلان اعتصاب کرده اند با قدردانی از حضور بی وقفه رانندگان نفتکش ها برای سوخت رسانی اظهار داشت: هیچگونه اعتصابی وجود نداشته و رانندگان نفتکش ها کماکان به صورت شبانه روزی مشغول کار هستند.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان خاطر نشان کرد : سوخت رسانی بدون وقفه به مجاری عرضه انجام می شود  که باید از تلاش این رانندگان برای این حضور موثر و تلاش بی دریغ از آنان قدر دانی شود. 

     شایعاتی مبنی بر اعتصاب کارگران شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان ، گران شدن بنزین در روزهای آتی و کمبود بنزین در استان شایعه شده که این امر موجب ازدحام در جایگاه های سوخت شده بود .

    ۱۸۷ جایگاه سوخت ۱۲۶ جایگاه مربوط به نفت و گاز در گیلان است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=69085

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *