×

واحدهای صنفی متخلف در آستانه اشرفیه بیش از ۴ میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد نوشته: 70863
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۱
  • 129 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ، واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان به پرداخت ۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال جریمه محکوم شدند. به گزارش گیل و دیلم ،محمد رضا حامیان روز یکشنبه در گفتگویی با اشاره به اینکه طی این مدت بازرسان این اداره ۳ […]

    واحدهای صنفی متخلف در آستانه اشرفیه بیش از ۴ میلیارد ریال جریمه شدند
  • رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ، واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان به پرداخت ۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد رضا حامیان روز یکشنبه در گفتگویی با اشاره به اینکه طی این مدت بازرسان این اداره ۳ هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی منطقه داشته اند افزود: در این بازرسی ها که همه روزه توسط دو اکیپ ۲ نفره انجام شده ، تعداد ۳۴۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل شده است.

    وی گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و کم فروشی را از مهمترین تخلفات این واحدهای صنفی عنوان و یادآوری کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ، تعداد ۱۳۰ گشت مشترک توسط بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و دیگر ادارات نظارتی شهرستان از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

    حامیان در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اظهار داشت: با هدف کنترل بازار و حمایت از مصرف کنندگان ، نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی در این منطقه شدت یافته است.

    رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آستانه اشرفیه با تاکید بر برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف یادآور شد: عموم مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی ، گزارشهای خود را با شماره تلفن ۱۲۴ به بازرسان این اداره اطلاع دهند.

    تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی تحت پوشش ۲۱ اتحادیه در شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت دارند.

    شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70863

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *