×

وارسته مطرح کرد: تقویت صنعت بوم‌گردی زمینه‌ساز اشتغال است

  • کد نوشته: 33113
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۶
  • 151 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر بر لزوم تقویت صنعت بوم گردی در روستاهای این شهرستان به‌عنوان زمینه‌ساز اشتغال تأکید کرد و گفت: سهمیه بوم‌گردی رودسر ۳۴۵ واحد است که تاکنون ۱۱۸ پرونده تشکیل و ۵۲ پرونده به ستاد استانی (بنیاد مسکن) ارسال‌شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بهدانی عصر امروز در جلسه کارگروه […]

    وارسته مطرح کرد: تقویت صنعت بوم‌گردی زمینه‌ساز اشتغال است
  • سرپرست فرمانداری رودسر بر لزوم تقویت صنعت بوم گردی در روستاهای این شهرستان به‌عنوان زمینه‌ساز اشتغال تأکید کرد و گفت: سهمیه بوم‌گردی رودسر ۳۴۵ واحد است که تاکنون ۱۱۸ پرونده تشکیل و ۵۲ پرونده به ستاد استانی (بنیاد مسکن) ارسال‌شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بهدانی عصر امروز در جلسه کارگروه بوم گردی این شهرستان اظهار کرد: توجه به بوم گردی می‌تواند برای حفاظت از محیط‌زیست و آداب و سنن مردم منطقه تأثیرگذار باشد.

    وی با بیان اینکه سهمیه بوم گردی شهرستان رودسر ۳۴۵ واحد است افزود: تاکنون ۱۱۸ پرونده تشکیل‌شده که از این تعداد ۷۱ پرونده احداثی و ۴۷ پرونده مرمتی است.

    سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه تاکنون ۵۲ پرونده به ستاد استانی(بنیادمسکن) ارسال‌ شده است تصریح کرد: تا به امروز پنج پرونده موافقت اصولی‌شان دریافت شده که پس از سیر قانونی پرونده برای اخذ پروانه و دریافت تسهیلات ارسال می‌شود.

    وارسته بهدانی گفت: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در سطح روستاهای رودسر وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای طرح بوم گردی بهره گرفت.

    وی بر لزوم تقویت صنعت بوم گردی در روستاهای رودسر به‌عنوان زمینه‌ساز بودن ایجاد اشتغال در این شهرستان تأکید کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری فراوان بوده و می‌تواند گردشگران و مسافران را برای حضور در این منطقه ترغیب کند.

    سرپرست فرمانداری رودسر بوم گردی را از اولویت‌های این شهرستان در ایجاد اشتغال خواند و بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در سطح روستاهای رودسر وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای طرح بوم گردی بهره گرفت/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33113

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *